    From: "mites3" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kto chroni pracodawce?
    Date: Thu, 9 May 2002 14:06:41 +0200

    > Bog mi swiadkiem, ze nastepnym razem mocno sie zastanowie zanim pomysle o
    > dobru pracownika! Za duzo mnie to kosztuje...

    Droga Joanno !

    no wlasnie tak to jest - dla pracownikow najemnych jestes tylko oszustka i
    krwiopijczynia, ktorej jedynym celem jest ich calkowite wykorzystanie i
    wyeksploatowanie, dlatego jedyne na co zaslugujesz to zrobienie Cie w losia
    na kazdym kroku. dzieki temu pracownik moze sie potem chwalic przed
    znajomymi jak to mu sie udalo...
    najgorsze jest to, ze takie samo podejscie do Ciebie bedzie miala PIP - no
    wiec nic dodac nic ujac
    jedyne pocieszenie to fakt, ze zmienia sie stosunek sadow, ktore maja juz
    dosc tysiecy bezsensownych pozwow skladanych tylko dlatego, ze sa za darmo i
    nic nie trzeba sie wysilac w postepowaniu dowodowym
    BTW - rozmawialem ostatnio z dziewczyna z Tajwanu, ktora nie mogla mi
    uwierzyc, ze w Polsce pracownicy tak czesto skladaja pozwy do sadow pracy -
    u nich jeden nietrafiony i pracownik nie wyplacilby sie do konca zycia

    powodzenia i pozdrowienia Rafal

    PS wczoraj sad prawcy w moim miescie odroczyl rozprawe na kolejny termin -
    nie bede robil zagadki bo i tak nikt nie zgadnie na kiedy: 29.01.2003 r. -
    no comments R.