  • Data: 2002-05-09 07:46:48
    Temat: Kto chroni pracodawce?
    Od: "Joanna" <l...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Prowadze mala firme (5 pracownikow). Ostatnio szlo nienajlepiej wiec
    musialam ograniczyc zatrudnienie. Zaczelam od pracownika o najnizszych
    kwalifikacjach ale szkoda mi bylo kobiety wiec zaproponowalam zmniejszenie
    etatu do 1/6 za 600 zl brutto. Na tyle bylo mnie jeszcze stac a jej
    zapewnialam przeciez ubezpieczenie i duzo wolnego czasu na "dorobienie".
    Bylam dumna z siebie, bo przeciez bezrobocie moze byc tragedia dla
    czlowieka... Pracownica nie przyjela nowych warunkow i teraz musze wyplacic
    jej 3-miesieczna odprawe co daje kwote, bagatela, 6300 zl. Firma ma
    trudnosci z regulowaniem zobowiazan wobec dostawcow a tu nagle musze znalezc
    tyle kasy !!! Przemyslalam sprawe, przeanalizowalam mozliwosci i
    poinformowalam pracownice, ze nie moge wyplacic jej odprawy jednorazowo ale
    zrobie to w ciagu najblizszych kilku tygodni w ratach, naturalnie z
    naleznymi odsetkami. Wczoraj w rozmowie z moja corka Pani ta zagrozila, ze
    jezeli nie dostanie calej kwoty natychmiast to "przestanie byc taka
    grzeczna". Nie mam nic na sumieniu ale zdenerwowalam sie okropnie jej
    podloscia.
    A wszystko dlatego, ze chcialam byc dobra.
    Bog mi swiadkiem, ze nastepnym razem mocno sie zastanowie zanim pomysle o
    dobru pracownika! Za duzo mnie to kosztuje...