    From: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ksiądz w Gdańsku zabrał mieszkanie 88 latce
    Date: Sun, 20 Aug 2017 22:49:43 +0200
    <5998c4a9$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
    <599972ba$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <59998835$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
    <5999c7b5$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>
    <lckhjgglbvjr$.dlg@int007.dyndns.org.invalid>
    <5999e8b4$0$648$65785112@news.neostrada.pl>

    Robert Tomasik w
    <news:5999e8b4$0$648$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Zajrzyj do podlinkowanego przeze mnie wykazu. Masz je tam wymienione.

    To według Ciebie jest większość usług? Na jakiej podstawie tak twierdzisz.

    > Słowacja, Czechy i Niemcy. Czemu akurat Katolickie?

    Bo ponieważ PL jest krajem "katolickim"?

    > Czy po każdym wyjściu z markety odpowiedni urzędnik sprawdza, czy nie
    > zabiłeś kogoś?

    Nie epatuj proszę marketami i zabójstwami, porównaj instytucje do
    instytucji...

    > Czy po prostu przyjmuje się, że ludzie przestrzegają
    > prawa i ściga za jego naruszenie?

    Przyjmuje się, że każdy przedsiębiorca rypie PL na potęgę -- tak wynika z
    ilości kontroli i ich celów, księdze też ludzie...

    I tak zapewne nie zrozumiesz komuchu po kądzieli...

    --
    'Tom N'