  • 1. Data: 2009-03-27 14:29:20
    Temat: Kserokopia dowodu - operator telekomunikacyjny.
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    W biurze obsługi tradycyjne: "Nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobisz".
    Nie było aby jakiegoś orzeczenia w sprawie mozliwości odmowy przez obywatela
    kserokopiowania dowodu osobistego?
    JaC

  • 2. Data: 2009-03-27 18:45:50
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
[...]

    A jaki to operator?
    Bo jesli np. komorkowy (czyli nie swiadczacy uslugi 'powszechnej", to zawsze
    moze zripostowac "odmawiamy zawarcia umowy, co nam Pan zrobisz"

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-03-27 19:35:19
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Rzecz w tym, że nie przyuczona pinda przed licencjatem ma decydować, komu operator
    odmawia, a komu nie.
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2009-03-27 21:43:38
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    ąćęłńóśźż pisze:

    Jak zwykle niejaki Jacek Cis błysnął elokwencją i elegancją starej daty,
    pisząc:

    > Rzecz w tym, że nie przyuczona pinda przed licencjatem ma decydować, komu operator
    odmawia, a komu nie.
    > JaC

    Chciałbyś, zeby Ci żadna nie odmówiła? Zapomnij. Nie te czasy.

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl

  • 5. Data: 2009-03-30 07:34:33
    Od: Paweł <b...@m...com>

    > Rzecz w tym, że nie przyuczona pinda przed licencjatem ma decydować,
    > komu operator odmawia, a komu nie. JaC

    A dlaczego nie?
    W czym jest gorsza od starego pryka z doktoratem?

    Firmy takie zazwyczaj tworzą jakieś procedury. A pinda jest przyuczona by
    tych procedur się trzymać.
    Jak Ci się to nie podoba to poproś o kierownika, potem Dyrektora i tak dalej
    aż do Prezesa Spółki :-)

    --
    Paweł

  • 6. Data: 2009-03-30 16:40:17
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    W Auschwitz-Birkenau też mieli procedury.....

    Rzecz nie w pindzie (która oczywiście jest gorsza od starego pryka z doktoratem bo ta
    pierwsza nie myśli - za bardzo by bolało), tylko w dyskutowanym kiedyś dość szeroko
    kserowaniu dokumentów przez kogo się da i gdzie się da.

    Było to już jakiś czas temu i nie dotrwałem do konkluzji - jaka ona była (konkluzja,
    nie pinda - pinda jaka jest każdy widzi) ?
    JaC

    -----