  • 21. Data: 2006-04-30 07:40:24
    Temat: Re: Krazdziez roweru
    Od: 1...@i...pl

    >Zakladajac pewnosc, ze ochroniarz wiedzial, ze osoba wyjezdzajaca na
    rowerze nie jest uczniem (czyt. zaniedbal swoje obowiazki),
    przestalbym
    placic skladke na ochrone (skoro nie spelnia ona swoich zadan),
    informujac na pismie o przyczynach dyrekcje szkoly i firmy
    ochroniarskiej.

    no wlasnie tak bym zrobil ale z dniem 27.04.06 stalem sie
    absolwentem szkoly a 26.04.06 wplacilem ostatnia skladke za
    ochrone...
    Czy moge rzadac w takim razie o zwrót pieniedzy od dyrekcji które
    wplacilem na ochrone przez te 3 lata?? powód? - ochrona nie
    spelnila swoich zadan (wpuszczenie osoby "obcej")

  • 22. Data: 2006-04-30 08:17:00
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > poprostu postawcie sie na moim miejscu i powiedzcie co Wy byscie
    > zrobili gdyby spotkala was taka sytuacja? (prosze o szczere wypowiedzi)

    Bym udal, ze roweru nie ukradli mi w szkole, poszedlbym sobie pod las i
    wyrznal sie w ryj o drzewo, po czym zadzwonil z komorki po policje, bo
    "walneli mnie w ryj i ukradli rower". Wtedy to jest kradziez zuchwala i
    obejmuje ja ubezpieczenie.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 23. Data: 2006-04-30 09:01:04
    Od: 1...@i...pl

    >Wtedy to jest kradziez zuchwala i
    obejmuje ja ubezpieczenie.

    rower nie byl ubezpieczony... wiec kto by mi mial to wyplacic
    jesli dzialo bu sie to "niby w lesie" ? Lesniczy? :P

    ponawiam pytanie:

  • 24. Data: 2006-04-30 09:23:29
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    1...@i...pl napisał(a):
    > CZY moge rzadac w takim razie o zwrót pieniedzy od dyrekcji które
    > wplacilem na ochrone przez te 3 lata?? powód? - ochrona nie
    > spelnila swoich zadan (wpuszczenie osoby "obcej")

    A dlaczego uważasz, że obcej? Jak chcesz to udowodnić?

    --
    Filip.

  • 25. Data: 2006-04-30 09:27:12
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    >Wtedy to jest kradziez zuchwala i obejmuje ja ubezpieczenie.

    rower nie byl ubezpieczony... wiec kto by mi mial to wyplacic
    jesli dzialo bu sie to "niby w lesie" ? Lesniczy? :P

    Nie obejmuje tego ubezpieczenie ROWERU, tylko normalne ubezpieczenie, ktore
    maja obowiazek Ci w szkole wykupic. Jestes ubezpieczony takze w drodze
    powrotnej do domu i jezeli wtedy ukradna Ci rower w sposob, ktory bedzie
    nosil znamiona "kradziezy zuchwalej", to predzej czy pozniej ktos Ci za
    niego zwroci - oczywiscie jak wszystko udowodnisz. Rachunki, itd...

  • 26. Data: 2006-04-30 11:23:17
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Tiger wrote:

    > Nie obejmuje tego ubezpieczenie ROWERU, tylko normalne ubezpieczenie, ktore
    > maja obowiazek Ci w szkole wykupic.

    Gdzie znajdę podstawę prawną tego obowiązku, i to ubezpieczenia na
    dokładnie powyższych warunkach?

    P.S. Coś cytowanie Ci nie idzie...

    -------------------+
    -------------------+

  • 27. Data: 2006-04-30 13:36:13
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    1...@i...pl wrote:
    > Czy moge rzadac w takim razie o zwrót pieniedzy od dyrekcji które
    > wplacilem na ochrone przez te 3 lata?? powód? - ochrona nie
    > spelnila swoich zadan (wpuszczenie osoby "obcej")

    Nie.
    Jezeli te skladki nie byly dobrowolne, a w jakis sposb wymuszane, to ja
    bym zarzadal zwrotu wszystkich skladek.

  • 28. Data: 2006-04-30 14:23:53
    Od: 1...@i...pl

    >A dlaczego uwazasz, ze obcej? Jak chcesz to udowodnic?

    lacznie zlodzieja widzialy 3 osoby... ochroniarz i dwie
    nauczycielki zadne z tych 3 osób nierozpoznaly z zlodzieju ucznia
    szkoly.... zreszta po co ktos ze szkoly mialby ryzykowac i krasc
    rower z wlasnej szkoly narazajac sie na ewentualne wykrycie i
    wywalenie z dobrej szkoly?

    jest jakas szansa ze odzyskam pieniadze chociaz za ochrone? ( czyli
    te które - jak juz ktos wyzej wspomnial niby "dobrowolnie" placone
    skladki) ??

  • 29. Data: 2006-04-30 14:40:56
    Od: "Lincoln" <l...@p...pl>

    > Nie , szkola za ten przypadek nie moze odpowiadac i nie ma obowiazku
    > zwrócic Ci za rower

    A ja mam takie pytanie. Zostawiamy samochod na ogrodzonym parkingu
    NIESTRZEZONYM, placimy 5 zl za parkowanie. Samochod skradziono. No i sprawa
    do sadu i wygrywa wlasciciel auta a wlasciciel parkingu ma zwrocic kase za
    samochod (porysowanie, zbicie szyby itp). Tutaj kolega placi za ochrone, a
    swisneli rower. Czy to nie bedzie taka sama sytuacja? Powaznie pytam.

    --
    Pozdrowionka Lincoln
    Jelenia Góra | gg#1135336 | www.rajdowy.info

  • 30. Data: 2006-04-30 14:43:15
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    1...@i...pl napisał(a):

> [...]
    > szkoly.... zreszta po co ktos ze szkoly mialby ryzykowac i krasc
    > rower z wlasnej szkoly narazajac sie na ewentualne wykrycie i

    Myślisz, że nauczycielki w obliczu dyrekcji stwierdzą jednoznacznie, że
    to na pewno nie był uczeń szkoły i szkoła musi wypłacić pieniądze?
    Jak udowodnisz, że tego dnia miałeś w szkole rower warty ileśtam tysięcy?

    --
    Filip.