  • 51. Data: 2006-05-01 06:47:27
    Temat: Re: Krazdziez roweru
    Od: 1...@i...pl

    bledy ortograficzne... tzn. razi was to ze nie pisze znaków : l s
    c a e z ?? otóz ja je pisze ale nie wiem czemu po zatwierdzeniu
    wiadomosci one tak jakby znikaja :| moze mam zle kodowanie
    ustawione w przegladarce... nie wiem czemu tak sie dzieje.... tylko
    "ó" zawsze sie pojawia a inne nie...

  • 52. Data: 2006-05-01 08:20:58
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 30 kwi o godzinie 20:14, na pl.soc.prawo, scream napisał(a):

    > Powinieneś go znać. To Twój język ojczysty.

    Po czym to wnosisz?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 53. Data: 2006-05-01 10:08:23
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 1 May 2006 10:20:58 +0200, Artur Ch. napisał(a):

    > Po czym to wnosisz?

    Domyślam sie, że tak właśnie jest :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 54. Data: 2006-05-01 11:15:45
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    Uzytkownik <1...@i...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    >bledy ortograficzne... tzn. razi was to ze nie pisze znaków : l s
    c a e z ??

    Nie mówimy o braku znaków diakrytycznych, ale o bledach
    ortograficznych.Tlumaczenie sie dziwnym znikaniem kropek i ogonków brzmi
    glupio, bo Tobie np znika "r" w wyrazie "umorzenie", spacje miedzy "nie" a
    czasownikiem, spacja w wyrazeniu " po prostu". To tyle jesli chodzi o Twój
    pierwszy post na tej grupie. Dalej mi sie juz nie chce czytac.

    Reasumujac - koncz Wasc, wstydu sobie oszczedz.

    HaNkA

  • 55. Data: 2006-05-04 21:44:52
    Temat: [OT] Re: Krazdziez roweru
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):
> [...]
    > pierwszy post na tej grupie. Dalej mi sie juz nie chce czytac.
    >
    > Reasumujac - koncz Wasc, wstydu sobie oszczedz.

    EE, co się czepiasz. Poczytaj sobie dodatek "Polski oręż" do
    Rzeczpospolitej (http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/bitwy_060429/)
    .
    Nie wiem jak w papierowym wydaniu, ale w internetowym rozdzielność
    łączność "nie" z innymi wyrazami jest stosowana bardzo dowolnie.

    Także dysumiejętność poprawnego pisania wkracza już na salony :)

    p. m.