  • 1. Data: 2007-11-28 18:20:04
    Temat: Kradzione auto - komis
    Od: "news.tpi.pl" <d...@i...pl>

    Sluchajcie:
    Kupilem samochod 1,5 roku temu z komisu (byl sprowadzany). Wczoraj dzwoni mi
    policja ze mam sie zglosic na komende z tym samochodem. Dzis sie zglosilem,
    a oni do mnie ze jest podejrzenie ze ten samochod jest kardziony........!!!
    I ze nie moge sie nim nigdzie poruszac, nie moge go pozyczyc, a najgorsze
    sprzedac (a wlasnie mialem go sprzedawac).
    Spisali sobie wszelkie numery oraz porobili zdjecia i powiedzieli ze odezwa
    sie w sobote.
    Powiedzcie mi czy oni moga mi ten samochod zabrac ... ? Jesli mi go
    skonfiskuja co wtedy - mam jakies wyjscie ?

    Prosze o konkretne odpowiedzi.
    pozdrawiam.
    Radek

  • 2. Data: 2007-11-28 18:56:27
    Temat: Re: Kradzione auto - komis
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 28.11.2007 news.tpi.pl <d...@i...pl> napisał/a:
> [...]
    > Powiedzcie mi czy oni moga mi ten samochod zabrac ... ? Jesli mi go
    > skonfiskuja co wtedy - mam jakies wyjscie ?

    No, zażądać od komisu odszkodowania. ;)
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 3. Data: 2007-11-28 19:16:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    news.tpi.pl wrote:
    > Powiedzcie mi czy oni moga mi ten samochod zabrac ... ?

    Tak. Jest własnością tego komu został ukradziony.

    Jesli mi go
    > skonfiskuja co wtedy - mam jakies wyjscie ?

    Do komisu po kasę.

  • 4. Data: 2007-11-28 19:25:35
    Od: "news.tpi.pl" <d...@i...pl>

    .

    > No, zażądać od komisu odszkodowania. ;)

    No dobra, ale jesli komis to jakis przekret to niewiadomo kiedy ta kase od
    nich dostane - nawet w sprawie cywilnej prawda?

  • 5. Data: 2007-11-28 19:26:05
    Od: "news.tpi.pl" <d...@i...pl>

    > Tak. Jest własnością tego komu został ukradziony.
    >
    > Jesli mi go
    >
    > Do komisu po kasę.

    Ale jak ta kase odzyskac?

  • 6. Data: 2007-11-28 19:56:20
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > Ale jak ta kase odzyskac?

    Wezwanie do zapłaty, nakaz komorniczy, egzekucja.

  • 7. Data: 2007-11-28 20:48:55
    Od: "Damian / TNC.pl" <w...@t...pl>

    Użytkownik "news.tpi.pl" <

    > Prosze o konkretne odpowiedzi.
    > pozdrawiam.
    > Radek

    Z autopsji wiem ze z komisem w tej sprawie nie wygrasz, no chyba ze
    komis byl wlascicielem auta.
    Zaczniesz wojne z komisem, po kilku latach sprawy okaze sie ze komis
    za to nie odpowiada, ze odpowiada wstawiajacy do komisu.
    Wiec kolejne 3 lata bedziesz walczyl z poprzednim wlascicielem.
    Na koncu okaze sie, ze sad nie przyzna ci racji. No chyba, ze bedziesz
    mial to szczescie i poprzdniemu wlascicielowi uda sie udowodnic, ze to on
    ukradl/sfalszowal to auto.
    Jezeli nie uda Ci sie - nie chce Cie straszyc - masz po aucie.

  • 8. Data: 2007-11-28 20:54:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    news.tpi.pl wrote:
> [...]
    >
    > No dobra, ale jesli komis to jakis przekret to niewiadomo kiedy ta kase od
    > nich dostane - nawet w sprawie cywilnej prawda?

    W praktyce prawie nigdy.

  • 9. Data: 2007-11-29 05:38:18
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Ja bym radził szybko biegać do komisu i próbować oddać auto ponieważ z
    pewnością w umowie jest zapis, że jest ono wolne od wad prawnych. Inaczej
    mówiąc spróbować umowę unieważnić.

    Jacek

  • 10. Data: 2007-11-29 06:51:36
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Jacek napisał(a):
    > Ja bym radził szybko biegać do komisu i próbować oddać auto ponieważ z
    > pewnością w umowie jest zapis, że jest ono wolne od wad prawnych. Inaczej
    > mówiąc spróbować umowę unieważnić.

    Przeczytaj jeszcz raz pierwszy post

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...