  • 21. Data: 2007-11-29 18:52:37
    Temat: Re: Kradzione auto - komis
    Od: "staszek" <s...@i...pl>

    > hehe dobre :) - ale tak szczerze to nie jest mi do smiechu.

    ale to jest chyba jedyna sensowna opcja zeby odzyskac troche kasy.

  • 22. Data: 2007-11-29 18:54:08
    Od: "staszek" <s...@i...pl>

    > Chociaz najskuteczniejsza bylaby ZANIM Policja zaczelaby weszyc.

    TU przeciez o niczym nie wie, a nawet gdyby wiedzialo, to do czasu (?)
    prawomocnego wyroku sadu jest to jego auto. poprawcie mnie jesli sie myle. w
    ogole cos mi tu smierdzi , przeciez gdyby bylo podejrzenie kradzionego
    wozka, to chyba milicja zabezpieczyla bo go ?

  • 23. Data: 2007-11-29 20:46:27
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "news.tpi.pl" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ale auto sprowadzil z niemiec komis (nikt go tam nie wstawil)

    Pewnie w systemie "Heute gestolen, morgen in Polen..."

    Pozdrawiam
    SDD

  • 24. Data: 2007-11-29 20:50:15
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > acha
    > slyszalem taka rzecz, ze jesli mi udowodnia ze wiedzialem o tym ze moze
    > byc kradzione (np. ze bylo wyraznie widac przebite numery, albo ze ktos mi
    > podpowiadal zebym tam nie kupowal bo moze byc kradzione) to wtedy napewno
    > mi go zabiora. Ale jesli NIE bylem swiadomy tego ze moze byc kradzione, to
    > auta mi nie zabiora - czy sadzicie ze to prawda?

    Nie, to nie prawda.
    Jesli udowodnia Ci, ze wiedziales, lub na podstawie okolicznosci (np
    zaskakujaco niska cena) mogles wiedziec, oprocz tego, ze stracisz auto,
    dostaniesz tez zarzut paserstwa i w zwiazku z tym zawiasy.
    Jesli nei udowodnia, ze wiedziales, tracisz tylko auto. Jesli auto jest
    kradzione, to musi wrocic do wlasciciela. Gdyby Tobie ukradli auto, to tez
    bys chcial, zeby wrocilo do Ciebie ono. Chyba nie dalbys sie zbyc
    tlumaczeniem, ze koncowy nabywca nie wiedzial. Jedyne, co mogloby
    usankcjonowac prawnie Twoje posiadanie auta, to zasiedzenie (bodajze 3 lata
    w dobrekj wierze - ale moglo sie zmienic).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 25. Data: 2007-11-29 23:38:28
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    SDD <s...@t...pl> napisal:
> [...]
    > usankcjonowac prawnie Twoje posiadanie auta, to zasiedzenie (bodajze 3 lata
    > w dobrekj wierze - ale moglo sie zmienic).

    Az tak dlugo? A nie jest przypadkiem tak, ze w ciagu sprzedazy
    juz drugi nabywca jest chroniony przed roszczeniami?
    O ile kolacze mi sie w pamieci, to takie historie byly
    m.in. z kamienicami w Krakowie.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 26. Data: 2007-11-30 08:15:55
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > Az tak dlugo? A nie jest przypadkiem tak, ze w ciagu sprzedazy
    > juz drugi nabywca jest chroniony przed roszczeniami?
    > O ile kolacze mi sie w pamieci, to takie historie byly
    > m.in. z kamienicami w Krakowie.

    Nieruchomość - 30 lat, ruchomość 3 lata.