  • 1. Data: 2007-11-28 14:15:30
    Temat: Re: Heteroseksualni wszystkich krajów łączcie się...
    Od: "ksRobak" <R...@i...eu>

    Uwaga: kopia na http://groups.google.pl/group/pl-sci-matematyka?hl=p
    "Ikselka" <i...@p...onet.pl>
    news:fijhrb$mku$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > Howgh!
    >
    > :-)
    > --
    > XL wiosenna

    Ten problem znany jest w psychologii pod nazwą "Syndrom tchórza"
    i opisany w wiekopomnym dziele nieżyjącego już prof. Goldesteinwisz
    pt. "Rabbit Syndrom". Pozycja ta raczej nie jest dostępna na rynku
    wydawniczym, bowiem została totalnie wymoderowana, a funkcjonuje
    wyłącznie w pamięci tych, którzy się z nią zetknęli.
    W skrócie własnymi słowami powiem tylko, że chodzi o taką postawę
    rabbita, która przejawia się eksplozją krytyki cenzury, gdy nie jest ona
    prawem - a więc wolno krytykować. Poza prawem stanowionym istnieje
    wszak w przestrzeni wirtualnej (i nie tylko w tej przestrzeni) zwykłe
    prawo dżungli o nazwie "prawo pięści" i ten ma rację, kto ma siłę.
    Siłę cenzury pod nazwą moderacja, mają właściciele nośników uczestniczących
    prodczas przesyłania informacji internetowych - a tę siłę demonstrują w formie
    blokowania informacji i niewygodnych użytkowników, a więc
    CENZURA TOTALNA.
    Rabbici nie protestują przeciwko tej cenzurze totalnej z dwóch powodów:
    1. co mnie to obchodzi,
    2. boję się konsekwencji.
    Nazwa "Rabbit Syndrom" oddaje więc motor sterujący rabbitami:
    egoizm i strach, a wynika z atawistycznych instynktów stada:
    "lepiej kopnąć leżącego niż podskoczyć silniejszemu". :)
    Edward Robak* z Nowej Huty
    ~>°<~
    "Nie piszę po to aby coś obalać, lecz aby sięgać tam, gdzie wzrok nie sięga:
    do wyobraźni drugiego człowieka" /Robakks/

  • 2. Data: 2007-11-28 14:53:13
    Od: tren R <t...@g...com>

    On 28 Lis, 15:15, "ksRobak" <R...@i...eu> wrote:

    > Rabbici nie protestują przeciwko tej cenzurze totalnej z dwóch powodów:
    > 1. co mnie to obchodzi,
    > 2. boję się konsekwencji.

    dodałbym jeszcze jeden motyw

    3. bo jej nie dostrzegają / nie chcą dostrzegać

    imho rzecz nie dotyczy tylko krytyki cenzury, ale krytyki generalnie.
    np eksplozja krytyki rabbita uwidoczniona jest idealnie w piosence
    lady punk, napisanej podczas rządów pierwszej koalicji drobiowej.
    obecnie mamy drugą - dla jasności.

    Ta demokracja to piękny stan
    Bo w niej się każdy czuje jak pan
    Bo w niej się każdy czuje jak gość
    Póki go hołotą nie nazwie ktoś
    A wolność słowa też piękna rzecz
    I możesz krzyczeć, co zechcesz lecz
    Lecz jest poza tym dobro i zło
    Prokurator wytłumaczy ci to
    Prokurator wytłumaczy ci to

    Ref.
    Strach się bać
    Normalnie strach się bać
    Nie ma jak
    Przed demokracją zwiać

    Ta demokracja to tęcza barw
    Coś dla motyli nigdy dla larw
    I deko mały kryje się cierń
    W tej palecie dominuje czerń
    Wolne wybory chyba to znasz
    Co cztery lata do urny gnasz
    Aż ze zdziwienia mięknie ci dziób
    Wrzucasz kartkę i wybierasz .......
    Wrzucasz kartkę i wybierasz .......

  • 3. Data: 2007-11-28 17:35:38
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    In pl.soc.prawo tren R <t...@g...com> wrote:

    > dodałbym jeszcze jeden motyw

    Czy możecie dodawać motywy na swoich grupach, nie zaśmiecając tymi
    wywodami pl.soc.prawo?

    FUT.

    --
    [[:pl:user:gophi]]

  • 4. Data: 2007-11-28 20:16:46
    Od: ksRobak <R...@g...com>

    On 28 Lis, 18:35, g...@n...invalid (Adam Wysocki)
    wrote:

    > Czy możecie dodawać motywy na swoich grupach, nie zaśmiecając tymi
    > wywodami pl.soc.prawo?
    >
    > FUT.
    >
    > --
    > [[:pl:user:gophi]]

    Nie śmieć TROLLU. Nikt Pana nie pytał o zdanie.
    Rozmawiamy o PRAWIE DŻUNGLI a nie o głupich prawach spamerów
    do stanowienia, kto gdzie i o jakch prawach chce rozmawiać.
    Nie masz Pan nic do powiedzenia w temacie to nie trolluj.
    Sio na CZAT.
    No chyba że czujesz się Pan wilkołakiem w dżungi - to by wyjaśniało
    tę Pana nieuzasadnioną merytorycznie agresję.
    Chcesz Pan zamknąć usta ludziom rozmawiającym o bezkarności?
    Edward Robak* z Nowej Huty
    ~>°<~
    "Prawda nie kłamie"

  • 5. Data: 2007-11-29 08:49:42
    Od: "ksRobak" <r...@w...pl>

    "tren R" <t...@g...com>
    f.googlegroups.com...

    > dodałbym jeszcze jeden motyw

    > 3. bo jej nie dostrzegają / nie chcą dostrzegać
    >
    > imho rzecz nie dotyczy tylko krytyki cenzury, ale krytyki generalnie.

    Dokładnie też tak obserwuję, a powyższe zjawisko nosi nazwę WYPARCIE
    - narzędzie doskonale znane inżynierom socjotechniki.
    Mechanizm tego narzędzia jest banalnie prosty i opiszę go na przykładzie
    tego wątku.
    przykład z życia:
    Dwóch userów pragnie podyskutować na temat "manipulacji na informacji",
    której jednym z przejawów jest cenzurowanie wybranych zdań i moderowanie
    całych wypowiedzi poprzez blokowanie postów i autorów
    - moderowanie a więc cenzura totalna.
    Tematyka jest szeroka i dotyczy zarówno filozofii, psychologii jak i prawa
    do CENZURY (stąd crosspost).
    Na to włącza się do dyskusji domorosły CENZOR "Adam Wysocki"
    wymachując hasłem:
    <<Czy możecie dodawać motywy na swoich grupach, nie zaśmiecając tymi
    wywodami pl.soc.prawo?>>
    i podpisuje się nickiem "FUT."
    Oczywiście ta wypowiedź zawiera treść "na świadomość":
    - "rozmowa o prawie do CENZUROWANIA to zaśmiecanie pl.soc.prawo"
    Zawiera także ta wypowiedź "stracha" do podświadomości:
    - jeśli będę pisał o prawie do CENZUROWANIA, to będę pisał o czymś
    co jest zakazane przez anonima, który podpisał się FUT
    Ten strach w podświadomości staje się strażnikiem. To co świadome
    można zapomnieć, ale podświadomość nie zapomina.
    To TABU - źródło fanatyzmu.

    Przepływ informacji jest przejrzysty:
    GTW hoduje alefitów a alefici kreują rabbitów.
    GTW to wszelkie wyrocznie, autorytety, GURU religijne i naukowe;
    alefici to "inteligencja" ucząca się słów wyroczni na pamięć;
    rabbici to motłoch, mięso armatnie - mrowisko ludzkie.
    Poza tym podziałem są INTELEKTUALIŚCI, którzy 'widzą'.

    a więc?
    A więc dwóch intelektualistów podejmuje temat,
    na to włącza się alefita próbując uciąć temat i robi to skutecznie
    dopuszcza się więc dwóch rzeczy:
    obłożenie cenzurą tematu - "prawo do cenzury"
    manipulacja na podświadomości rabbitów
    - sam siebie kreując na CENZORA.

    Kto jest CENZOREM "pl.soc.prawo" ?
    Wiadomo anonim o nicku "FUT."
    W epoce ochrony danych osobowych ludzie nie muszą wiedzieć,
    kto nimi manipuluje i kosi mózgi.
    Edward Robak* z Nowej Huty
    ~>°<~
    "Kto sieje wiatr - ten zbiera burzę"