  • Data: 2007-08-21 11:19:16
    Temat: Re: Kradzieże w pracy i prawie przyłapany
    Od: Marcin Gabryszewski <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    S. pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy to ja jestem tym złym i mam sprawę przegraną.
    > Doradźcie coś.

    Ogólnie przechlapane.
    Opiszę sytuację którą znam.

    Znajoma pracuje w firmie X, często wsysało tam kasę, a to z szafek a to
    z dochodu, itd. Wszyscy się domyślani(wręcz mieli pewność) kto ma lepkie
    paluszki. Ale nic nie mogli zrobić bez dowodów.
    Była nawet propozycja prowokacji(spisać nr. banknotów, zostawić na
    wierzchu), a po kradzieży zrobić zawiadomienie i policyjne
    przeszukajcie. To upadło bo firma jako taka nie może robić prowokacji.

    Pewnego razu zdarzyła się podobna sytuacji. Jedna z osób wychodząc na
    papierosa zapomniała "ognia". Więc wróciła się do pokoju. A tam zastała
    "lepkie paluszki" przy swojej torbie. Cóż kobita miał dość, zgłosiła to
    kierownikowi, tamten policji. "LP" tłumaczyła się że chciała tylko
    rozmienić pieniądze.
    Dla policji za mało dowodów(przedstawiany grafik kradzieży i pracy "LP",
    tylko jej grafik się pokrywał w całości + zaznania świadków którzy
    widzieli "LP" w pobliżu)

    Efekt końcowy: "LP" wytoczyła sprawę cywilną(pomówienie,zniesławienie)
    przeciwko kumpeli i wygrała. Kumpela musiała przeprosić i zapłacić jakąś
    kasę. Zajebiście jest w naszym kraju i już.

    W twoim wypadku najważniejsze jest to czy nazwałeś ją złodziejką, lub
    zarzuciłeś jej kradzież.
    Lecz pamiętaj że ONA może kłamać że tak ją nazwałeś i będzie twoje słowo
    przeciwko jej.

    --
    Regards,
    Marcin Gabryszewski