eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKradziez z wlamaniem - uczacy sie 19-latek - areszt tymczasowy › Re: Kradziez z wlamaniem - uczacy sie 19-latek - areszt tymczasowy
  • Data: 2004-09-16 12:34:28
    Temat: Re: Kradziez z wlamaniem - uczacy sie 19-latek - areszt tymczasowy
    Od: "Ojciec Dyrektor [HardwireD]" <w...@f...spamerz.il> szukaj wiadomości tego autora

    > Zapewniam Cie, ze wiekszosc ludzi zrozumialaby moja wypowiedz.
    > Co prawda wyrazenie "mleczak" ma kilka znaczen, ale z kontekstu wynika w
    > jakim uzylem.
    > Podobnie "klepac", choc uzyte przy "misjonarzu" raczej rozwiewa
    watpliwosci.
    > "Mowic z kiciorem" oraz "opackac" raczej jednoznaczne.

    to powiedz mi co te twoje wyrazenia maja wspolnego z tematem? chciales
    wykazac sie znajomoscia gwary wieziennej? jesli tak to ci sie nie udalo -
    zadne z tych slow nie jest uzywane w tych kregach. nie wiem gdzie sie tego
    nauczyles. najpewniej jakies filmy...

    >kontekscie pytan, jakie zadajesz :>

    bo widzisz, moje posty przynajmniej sa z zycia wziete , a nie z kodeksow czy
    innych bzdurnych zapisow. zycie kolego, zycie...