eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKradziez z wlamaniem - uczacy sie 19-latek - areszt tymczasowy › Re: Kradziez z wlamaniem - uczacy sie 19-latek - areszt tymczasowy
  • Data: 2004-09-16 12:52:47
    Temat: Re: Kradziez z wlamaniem - uczacy sie 19-latek - areszt tymczasowy
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 16 Sep 2004 14:12:42 +0200, marik
    <k...@p...com> napisał:

    > Użytkownik "GreGo" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wierzy to chyba tylko kapelan więzienny i matka.

    > Pownien wyjść, w zażaleniu/odwołaniu można podać podstawę
    > art 259 par 2 k.p.k. w związku uprawdopodobnionym
    > zastosowaniem art 60 par. 1 i 3 k.k. I tyle. Niech się chłopak
    > zastanawia nad tym co robi.

    rotfl!

    Art 60? Raz zastosowałem. Na kolokwium. Skończyło się to dla mnie oceną
    niedostateczną. W poprawce już takiej głupoty nie zrobiłem. Przyznanie się
    oskarżonego uwzględnia się przy wymiarze kary, nikt się nie będzie babrał
    z nadzwyczajnym złagodzeniem. Poza tym 259 par. 2 kpk co do zasady nie ma
    zastosowania w przypadku gdy zstosowanie TA spowodowane jest obawą
    matactwa.

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwości nie było, nie ma i nie będzie!