  • 1. Data: 2002-05-26 12:07:11
    Temat: Re: Kradziez pradu
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl>

    Użytkownik "tiger" <t...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    news:acq76i$knf$1@news.tpi.pl...

> [...]
    > beda chcieli mi zrobic nalot na mieszkanie to wczesniej zdaze
    rozlaczyc
    > podlaczenie i sobie moga szukac. Przeciez jak robia nalot, to nie
    wywazaja
    > drzwi z zawiasow. A jezeli to jest w bloku, to tez ci gowno zrobia,
    bo to
    > jest na zewnatrz twojej chaty i co cie to obchodzi co sie dzieje w
    twojej
    > skrzynce napieciowej na klatce. Moj kumpel tez ma lipe w bloku juz
    6-ty rok
    > i gowno mu zrobili. A dlaczego tak sie dzieje. WSZYSTKO Z BIEDY
    NARODU. Jak
    > ktos zarabia 750 zł brutto to z czego ma zaplacic, wtedy ludzie
    kombinuja
    > jak moga i wcale im sie nie dziwie.

    NTG

  • 2. Data: 2002-05-26 18:24:36
    Od: "Jerzy Stanisław" <j...@c...retsat1.com.pl>

    Użytkownik "Stanisław Pikul" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "tiger" <t...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    > i mam we
    > zrobia.

    A ja za takiego złodzieja płace a on i się jeszcze chwali na grupie prawo.
    Bezczelność.
    Kary są wysokie i przewidują to taryfy. Najmniejsza to ok 2000 zł , górnej
    granicy nie ma.
    Ponadto jest to przestępstwo ścigane z mocy prawa i znam już przypadki
    wyroków sądowych.
    Wbrew pozorą wykrywa się dużo takich złodziei a i metody coraz doskonalsze.

    --
    Jerzy Stanisław

  • 3. Data: 2002-05-27 07:42:22
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl>

    Użytkownik "Jerzy Stanisław" <j...@c...retsat1.com.pl> napisał w
    wiadomości news:acr975$lqn$1@kujawiak.man.lodz.pl...

> [...]

    przypadki
    > wyroków sądowych.
    > Wbrew pozorą wykrywa się dużo takich złodziei a i metody coraz

    Trochę sprostuję. Do wypowiedzi mojego przedpiścy dopisałem tylko
    "NTG" - grupa o złodziejstwie jest pewnie gdzie indziej. Nie chciało
    mi się strzępić klawiatury na tak potępianie tak oczywistej kradzieży.
    Mam nadzieję, że potrwa to niedługo.

    Kotewka
    k...@w...pl

  • 4. Data: 2002-05-27 11:09:51
    Od: Koles29 <k...@p...fm>

> [...]
    > wyroków sądowych.
    > Wbrew pozorą wykrywa się dużo takich złodziei a i metody coraz doskonalsze.

    Aczkolwiek nadal najbardziej popularną metoda jest pisemko od życzliwego
    sąsiada, i faktycznie za pierwszym razem kara nie jest zfdaje się za
    bardzo dotkliwa, natomiast przy kolejnym przyłapaniu robi sie bardziej
    bolesna. A jak ogrzewasz dom, tzn, że masz dom. A jak Cię na tym złapią
    i kary nie zapłacisz, to przyjadą panowie z podnośnikiem i utną Ci druty
    tak, że nie dasz rady ich sam podłączyć. Ot.
    Czego każdemu złodziejowi życzę.
    Koleś