  • Data: 2004-06-17 19:13:51
    Temat: Re: Kradzież dokumentów i KZKGOP
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No cóż, życzę Ci skuteczności w obronie Twojego poglądu przed sądem
    > jeśli spotkasz się tam z kimś potrafiącym się bronić. A to zapewne
    > rzadkość wśród Twoich 'klientów'.

    Sugerujesz ze nikt w Polsce poza Tobą i paroma innymi dzieciakami z psp nie
    potrafi sie bronic? Bo wyobraz sobie ze spłynęły mi juz setki mandatów, w
    tym wiele w baaardzo kontrowersyjnych sprawach i nieraz po procesach
    sądowych.... Z resztą - dlaczego ja mam Was wlasciwie wyrywac z tych
    zludzen? A zyjcie sobie dalej w swoim wyimaginowanym swiecie, do czasu az
    Was jakis konkretniejszy przewoznik bolesnie sprowadzi na ziemię.

    pdr
    Olo