  • Data: 2004-06-17 10:06:29
    Temat: Re: Kradzież dokumentów i KZKGOP
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:caq2df$676$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > No to przecież taki protokół generalnie mogą sobie w odbyt wsadzić. W
    życiu
    > za niego grosza nie dostaną ani nikogo nie uwalą, więc co komu szkodzi
    że
    > sobie popiszą? Jedynie pracodawcy, bo druk mandatów też kosztuje...

    rzecz w tym, że kontrolerzy mogą w jakiś sposób jednak zdobyć dane danej
    osoby. Czy to z zagubionego dokumentu, czy to, jeśli mają dostęp do jakiś
    baz danych. Zakładam, ze do PESEL nie mają, ale mogą wejść w kontakt z
    pracownikami jakiegoś sklepu i spisywać dane z wniosków o kredyt. Od
    pracowników - ajentów sieci komórkowych można mieć również dane. Zresztą,
    w brew pozorom, zdobycie danych jakiejkolwiek osoby, jeśli nie zależy nam
    na jakiejś konkretnej nie jest tak bardzo utrudnione.

    Po za tym, to kontrolerzy niekoniecznie muszą chcieć z tytułu danego
    protokołu jakiekolwiek pieniądze. Jeśli są zatrudnieni na etacie (a chyba
    najczęściej jednak tak jest), to mogą wypisując fałszywe protokoły chcieć
    zatuszować labę. Podejrzewam, że ilość ujawnionych gapowiczów na zmianę
    jest mniej-więcej statystycznie znana przedsiębiorstwu przewozowemu. Nie
    mam pojęcia, jaka to jest skala, ale załóżmy, że trzech na zmianę.
    Kontrole chce sobie załatwić coś prywatnie. W sumie raczej nikt go
    skontrolować, czy pracuje nie może. Jedyny szkopuł, to te wyniki. No to
    wypisuje trzy protokoły na przypadkowe osoby. pal sześć, jeśli to będą
    dane wyssane z palca, gorzej, jak wpisze dane w jakiś tam sposób zdobyte.