  • Data: 2004-06-17 20:07:07
    Temat: Re: Kradzież dokumentów i KZKGOP
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zresztą,
    > w brew pozorom, zdobycie danych jakiejkolwiek osoby, jeśli nie zależy nam
    > na jakiejś konkretnej nie jest tak bardzo utrudnione.

    Mozesz mi zdradzic jak to się robi? Bo nadal uparcie twierdzę ze normalną
    drogą, nie mając wtyków w policji sie nie da.

    > Jeśli są zatrudnieni na etacie (a chyba
    > najczęściej jednak tak jest)

    Najczęsciej własnie tak nie jest. Ogromną większosc kontrolerów stanowią
    tacy na umowę zlecenie. Wyjątkiem jest w zasadzie chyba tylko PKP, a i tu
    nie byłbym taki pewien.

    > Nie
    > mam pojęcia, jaka to jest skala, ale załóżmy, że trzech na zmianę.

    Bardzo wiele zalezy od tego jaka to siec. W jednej mozna jezdzic cały dzien
    i nikogo nie ujawnic, w innej będą to dziesiątki protokołów.

    pdr
    Olo