  • Data: 2006-04-05 14:01:27
    Temat: Re: Kradzież auta z warsztatu
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hikikomori San wrote:

    > No tak. Nie wiem, co to za mentalnosc - dopierd...lic temu, co ma i
    > jest uczciwy. A olac gnoja, ktory kradnie...

    Uczciwy murarz stawia krzywą ścianę, uczciwy dozorca w moim bloku przez
    ostatnie pół roku raz sprzątnął moją klatkę, uczciwy szewc skleił mi
    buta tak, że po dwu dniach znów się rozwalił, uczciwy mechanik nie
    zadbał o odpowiednie zabezpieczenie samochodu przed złodziejami.
    I wszyscy oni za swoje brakoróbstwo powinni płacić. A ich uczciwość nie
    ma tu żadnego znaczenia.