  • Data: 2006-04-05 14:23:11
    Temat: Re: Kradzież auta z warsztatu
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jureq wrote:

    > Uczciwy murarz stawia krzywą ścianę,

    Uczciwy murarz stawia prosta sciane ale jacys wandale ja burza...

    > uczciwy dozorca w moim bloku przez
    > ostatnie pół roku raz sprzątnął moją klatkę,

    Ale smieci tam pojawiajace sie to jego wina?

    > I wszyscy oni za swoje brakoróbstwo powinni płacić.

    Oczywisciie.

    > A ich uczciwość nie ma tu żadnego znaczenia.

    Tak, kazdy powinien placic za to czego niedopatrzyl. Ale obardzanie
    mechanika za kradziez, zamiast zlodzieja to lekka kpina.

    W sytuacji kiedy masz przed soba kogos kto niedopatrzyl i zlodzieja
    zadziwia mnie wybor, ze chcesz zwrotu kosztow radia od mechanika, a nei
    od zlodzieja. A to ZLODZIEJ UKRADL.

    Analogia:

    chirurgowi umiera na stole operacyjnym pacjent postrzelony przez
    bandyte.
    Skazac bandyte czy lekarza za smierc tej osoby?
    Na podstawie tego watku wnosze, ze lekarza. Coz bandyta winny. To u
    lekarza zmarl czlowiek.
    A bandyta go tylko postrzelil (zastrzelil) - ale wlasciwie to on jeszcze
    dlugo zyl...

    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f