eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKoszty reklamacji i niezgodność towaru z umową [allegro] [długie] › Re: Koszty reklamacji i niezgodność towaru z umową [allegro] [długie]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.news-service.com!cyclone01.ams2.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!npeersf02.ams.highwinds-media.com!newsfe06.a
    ms2.POSTED!7564ea0f!not-for-mail
    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <op.u4qh16hjs06jbq@marcin> <s...@g...mierzwiak.com>
    <op.u4qmltqms06jbq@marcin>
    In-Reply-To: <op.u4qmltqms06jbq@marcin>
    Subject: Re: Koszty reklamacji i niezgodność towaru z umową [allegro] [długie]
    Lines: 19
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    Message-ID: <TLcUm.6163$mQ3.2070@newsfe06.ams2>
    NNTP-Posting-Host: 86.3.152.238
    X-Complaints-To: http://netreport.virginmedia.com
    X-Trace: newsfe06.ams2 1260476531 86.3.152.238 (Thu, 10 Dec 2009 20:22:11 UTC)
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Dec 2009 20:22:11 UTC
    Organization: virginmedia.com
    Date: Thu, 10 Dec 2009 20:22:08 -0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:619408
    [ ukryj nagłówki ]

    do domu. Miałem ją eskortować z Łodzi do mnie?

    Czytałeś w ogóle ustawę o sprzedaży konsumenckiej?

    Art 8.
    2. Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że
    sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez
    kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny,
    materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia.

    --
    ----------------------------------------------------
    ------------------
    A czy nie dotyczy to przypadkiem pewnych specyficznych warunkow?
    Kiedys bylo tak (moze sie zmienilo) ze jesli towar byl ciezszy niz 20kg to
    sprzedawca mial obowiazek oplacic czy zapewnic transport ewentualnie
    pracownika do domu w celu naprawy.
    Jesli to byla mala rzecz to klient mial to dostarczyc do sklepu i za bilet
    na tramwaj nikt mu nie zwracal...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1