eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKoszty reklamacji i niezgodność towaru z umową [allegro] [długie] › Re: Koszty reklamacji i niezgodność towaru z umową [allegro] [długie]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Marcin Majchrzak" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Koszty reklamacji i niezgodność towaru z umową [allegro] [długie]
    Date: Thu, 10 Dec 2009 20:47:43 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 51
    Message-ID: <op.u4qmltqms06jbq@marcin>
    References: <op.u4qh16hjs06jbq@marcin> <s...@g...mierzwiak.com>
    NNTP-Posting-Host: ip-89-174-121-62.multimo.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    X-Trace: news.onet.pl 1260474466 19857 89.174.121.62 (10 Dec 2009 19:47:46 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Dec 2009 19:47:46 +0000 (UTC)
    User-Agent: Opera Mail/10.10 (Win32)
    X-Antivirus: avast! (VPS 091210-1, 2009-12-10), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:619398
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 10-12-2009 o 20:37:45 januszek <j...@p...irc.pl> napisał(a):

    > Marcin Majchrzak napisał(a):
    >
    >> Tutaj sprzedawca próbuje na mnie zrzucić na mnie problem z uszkodzoną
    >> paczką i odmawia mi z góry uznania reklamacji.
    >
    > I ma racje bo jesli toner ulegl uszkodzeniu w transporcie a Ty nie
    > spisales odpowiedniego protokolu

    Jak miałem spisać protokół, skoro paczka jest zamknięta a uszkodzenie
    ujawniło się dopiero po zainstalowaniu toneru w drukarce? I twierdzenie o
    paczce uszkodzonej na poczcie to twierdzenie sprzedającego, a nie poczty.
    Dlaczego mam wierzyć sprzedawcy, że uszkodzenie powstało na poczcie? Był
    tam i ją kopał? Odebrałem

    > Na odbiorcy przesylki tez ciaza pewne obowiazki.

    Jakaś podstawa prawna tych obowiązków? No i jakie obowiązki? Paczka
    została dostarczona do domu. Miałem ją eskortować z Łodzi do mnie?

    Czytałeś w ogóle ustawę o sprzedaży konsumenckiej?

    Art 8.
    2. Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że
    sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez
    kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny,
    materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia.

    --
    Marcin Majchrzak

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1