eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKoszty reklamacji i niezgodność towaru z umową [allegro] [długie] › Re: Koszty reklamacji i niezgodność towaru z umową [allegro] [długie]
  • Data: 2009-12-10 19:47:43
    Temat: Re: Koszty reklamacji i niezgodność towaru z umową [allegro] [długie]
    Od: "Marcin Majchrzak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 10-12-2009 o 20:37:45 januszek <j...@p...irc.pl> napisał(a):

    > Marcin Majchrzak napisał(a):
    >
    >> Tutaj sprzedawca próbuje na mnie zrzucić na mnie problem z uszkodzoną
    >> paczką i odmawia mi z góry uznania reklamacji.
    >
    > I ma racje bo jesli toner ulegl uszkodzeniu w transporcie a Ty nie
    > spisales odpowiedniego protokolu

    Jak miałem spisać protokół, skoro paczka jest zamknięta a uszkodzenie
    ujawniło się dopiero po zainstalowaniu toneru w drukarce? I twierdzenie o
    paczce uszkodzonej na poczcie to twierdzenie sprzedającego, a nie poczty.
    Dlaczego mam wierzyć sprzedawcy, że uszkodzenie powstało na poczcie? Był
    tam i ją kopał? Odebrałem

    > Na odbiorcy przesylki tez ciaza pewne obowiazki.

    Jakaś podstawa prawna tych obowiązków? No i jakie obowiązki? Paczka
    została dostarczona do domu. Miałem ją eskortować z Łodzi do mnie?

    Czytałeś w ogóle ustawę o sprzedaży konsumenckiej?

    Art 8.
    2. Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że
    sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez
    kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny,
    materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia.

    --
    Marcin Majchrzak

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1