  • Data: 2010-08-28 13:22:30
    Temat: Re: Koszt przemeldowania
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A skąd mają mieć, jak w całej Polsce są książeczki czy inne podobne
    > wynalazki? (z drobnym wyjątkiem województwa śląskiego).'

    No jak z wyjątkiem, książeczki do niedawna też były. Teraz są w obiegu
    nieoficjalnym, a oficjalnie są RMUA. Karty to co innego, to taka
    małowartościowa zabawka do pamiętania numeru klienta.

    > Jeszcze krakusy rozpisały przetarg (na "karty zdrowotne"), ale operacja
    > została w ostatniej chwili cofnięta.

    Nie czaję, te karty NFZ są tylko na śląsku? Ten idiotyzm się nie
    rozciągnął szerzej?

    > *W WOJEWÓDZTWIE ŚLĄSKIM*.
    > I facia który podpisał wdrożenie tych kart odwołano ze stanowiska.

    A karty zostały i ja za nie płacę.

    > Naprawdę *TEGO* nie wiesz?

    A skąd mam wiedzieć? Nie siedzę w przepisach. Myślałem, ze NFZ to NFZ i
    w całej polsce to działa. Aczkolwiek wierzę ci, bo właśnie dzisiaj w
    aptece powiedzieli, że właśnie przechodzimy na ogólnopolskie recepty z 1
    września, a do tej pory mieliśmy własne śląskie.

    > Wystarczy podać ten adres sądowi.
    > Podanie "adresu przyjmowania reklamacji" nie niesie za sobą NIC.

    To, że ktoś zaprojektował wadliwie system, nie dowodzi, że nie jest
    możliwe połączenie ochrony prywatności przedsiębiorcy z ochroną prawa do
    pozwów dla klienta.

    > Jest mały problem: dużo łatwiej o spowodowanie, że wiele osób będzie
    > podawało ten sam adres korespondencyjny.

    No i? Jak lubią, niech wszyscy z całej Polski odbierają w 1 punkcie.

    > Po prawdzie w tej chwili też jest możliwe, że kilku Józiów Kowalskich
    > będzie mieszkało przy Kwiatowej 15a/8 w danym mieście, ale jakby
    > trudniej taki manewr przeprowadzić dla zupełnie obcych osób.

    A niech mieszka i 200.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek