  • Data: 2010-08-27 19:06:57
    Temat: Re: Koszt przemeldowania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 25 Aug 2010, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Nie i co z tego, że nie chodzą do lekarza?

    Czy Ty czytasz na co odpowiadasz?
    PISZESZ NA GRUPIE OGÓLNOPOLSKIEJ!

    > Karty mają chyba na wszelki wypadek, nie?

    A skąd mają mieć, jak w całej Polsce są książeczki czy inne podobne
    wynalazki? (z drobnym wyjątkiem województwa śląskiego).
    Jeszcze krakusy rozpisały przetarg (na "karty zdrowotne"), ale operacja
    została w ostatniej chwili cofnięta.

    > Te karty są chyba z 12 lat już

    *W WOJEWÓDZTWIE ŚLĄSKIM*.
    I facia który podpisał wdrożenie tych kart odwołano ze stanowiska.
    Naprawdę *TEGO* nie wiesz?

    > to chyba każdy sobie wyrobił przez ten czas.

    Niby gdzie?

    > A w mieszkaniu jest? Też mogę zamknąć bramę i wypuścić psa.

    Wystarczy podać ten adres sądowi.
    Podanie "adresu przyjmowania reklamacji" nie niesie za sobą NIC.

    > Wystarczy konieczność udostępnienia adresu korespondencyjnego o mocy
    > obecnego adresu zamieszkania.

    Jest mały problem: dużo łatwiej o spowodowanie, że wiele osób będzie
    podawało ten sam adres korespondencyjny.
    Po prawdzie w tej chwili też jest możliwe, że kilku Józiów Kowalskich
    będzie mieszkało przy Kwiatowej 15a/8 w danym mieście, ale jakby
    trudniej taki manewr przeprowadzić dla zupełnie obcych osób.

    pzdr, Gotfryd