  • Data: 2010-08-29 19:49:40
    Temat: Re: Koszt przemeldowania
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A karty pacjenta to niby kto by przepisywał do systemu z szafek? Bo
    > przecież nie sądzisz, że jakiś lekarz ma komputer w gabinecie :D

    Dodam jeszcze, że spora część lekarzy nadal woli maszyny do pisania
    zamiast komputerów, a jak już nawet się ukomputerowili, to i tak używają
    komputera jako maszyny do pisania. A jak np. łaskawie już
    super-wypas-megahit kupili do szpitala, czyli rentgena cyfrowego, to
    doktor-rentgenowy drukuje nadal fotki na mega-drogaśnym papierze, bo
    wersja cyfrowa (dawana na CD, zamiast dostępna dla lekarza w sieci) i
    tak przerasta nawet tych, co mają komputer. Zresztą jak mają, to mają
    tak żałosny, że nawet w przybliżeniu nie odda zdjęcia (bo to, że
    certyfikowane monitory do rentgena kosztują tysiące euro, to ja wiem,
    ale też i nie każde schorzenie wymaga takiej precyzji)

    --
    Przemysław Adam Śmiejek