  • Data: 2010-08-29 19:38:13
    Temat: Re: Koszt przemeldowania
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:i5ec39$prf$1@news.onet.pl...

    > No właśnie idiotyzm karty polega, że ona jest tylko nośnikiem danych
    > klienta i zastępuje w niektórych przychodniach pamiętanie numeru
    > klienta. Choć tylko w niektórych, bo w niektórych karta nie pomaga i i
    > tak trzeba pamiętać numer klienta.
    > Tak czy siak, karta nie stanowi dowodu ubezpieczenia i jako taka i tak
    > występuje w komplecie z książeczką (dawniej) lub RMUA (obecnie). Brak
    > jest bowiem systemu weryfikacji klienta, są tylko wewnętrzne bazy
    > szpitali/poradni/przychodni.

    A to w takim razie przepraszam, bo byłem święcie przekonany, że na tych
    kartach są zapisy dotyczące aktualnego ubezpieczenia i nawet dat wszystkich
    wizyt u lekarzy itp. Że Pani w recepcji przeciąga kartą przez czytnik, a na
    ekranie wyświetla się cała karta pacjenta i nie ma konieczności wyjmowania
    ich z czeluści miliona szufladek.
    I nawet Wam tych kart zazdrościłem ;-)

    K.