  • Data: 2010-08-24 21:48:26
    Temat: Re: Koszt przemeldowania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 24 Aug 2010, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Wszystkie te dokumenty powinny
    > zawierać tylko pesel i działać po prostu w komplecie z DO. Tak jak
    > działa Karta Ubezpieczeniowa do przychodni lekarskiej.

    Tristan, piszesz na grupie ogólnopolskiej.
    Jeśliby statystyka czytelników odpowiadała proporcjom ludnościowym,
    to niecała 1/8 czytelników miałaby jakieś mgliste pojęcie (nie
    każdy chodzi regularnie do lekarza :P) o czym piszesz!

    > No i se miej. Z dokładnością do mieszkania, bo to chore, żebym jako
    > przedsiębiorca musiał np. w domu upierdliwych klientów przyjmować.

    Nie musisz.
    Ale ponieważ nie ma mocy sprawczej, która mogłaby Ciebie zmusić
    do przyjmowania ich w "punkcie przyjmowania klientów" (a łatwo
    się uchylić, przenosząc ten punkt gdzieś dalej - nie wiem czy
    zauważyłeś, ale Vattenfall przeniósł już dawno kasy do Rudy :P)
    to musi istnieć metoda ścigania "odpowiedzialnego".

    > Punkt Przyjmowania Klientów powinien w 100% wystarczyć. Jak chcę mieć go
    > w domu, moja sprawa. Ale jak chcę mieć gdzie indziej, takoż moja.

    Ale jak wyżej - nie ma metody zmuszenia Cię żebyś w tym p. był
    dostępny. A niedostępność w miejsc zamieszkiwania formalnie
    zmusza do ciągłej podrózy :>

    pzdr, Gotfryd