  • 11. Data: 2016-07-05 10:43:16
    Temat: Re: Kontrolerzy z Poczty Polskiej mają sprawdzać w mieszkaniach czy mamy telewizory.
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/nlfluq$8qq$1@node2.ne
    ws.atman.pl
    *Danusia* napisał(-a):

    > Wszystkie TV produkowane po 2010 r są przystosowane do
    > odbioru naziemnej TV cyfrowej. Żaden dekoder nie jest potrzebny.

    taaaaa, a wszystkie OTV sprzed 2010r zostały poddane recyklingowi

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 12. Data: 2016-07-05 10:58:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-05 o 10:43, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    ws.atman.pl

    > taaaaa, a wszystkie OTV sprzed 2010r zostały poddane recyklingowi

    Nie, stoją sobie w pokojach niezdatne do użytku, śnij dalej.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2016-07-05 11:20:50
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Liwiusz* napisał(-a):

    > Nie, stoją sobie w pokojach niezdatne do użytku, śnij dalej.

    Domyślam się, że ironii nie chwyciłeś dlatego, że jeszcze sam się nie
    obudziłeś.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 14. Data: 2016-07-05 11:25:12
    Od: maripoza <m...@d...com>

    Big Jack wrote:
    > W wiadomości
    ws.atman.pl

    > taaaaa, a wszystkie OTV sprzed 2010r zostały poddane recyklingowi

    A ja mam ciągle model kineskopowy, bez dekodera...

    --
    Maripoza

  • 15. Data: 2016-07-05 11:30:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-05 o 11:20, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    ws.atman.pl

    > Domyślam się, że ironii nie chwyciłeś dlatego, że jeszcze sam się nie
    > obudziłeś.

    Po prostu nie umiesz jej stosować, tu ci nie wyszło.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2016-07-05 11:43:41
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Liwiusz* napisał(-a):

    > Po prostu nie umiesz jej stosować, tu ci nie wyszło.

    Nie, to Ty nie jesteś dostatecznie "lotny"

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 17. Data: 2016-07-05 11:47:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-05 o 11:43, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    ws.atman.pl

    > Nie, to Ty nie jesteś dostatecznie "lotny"

    Uznajmy, że tak jest. Choć, gdybyś był rzeczywiście taki mądry, to
    normalnym byłoby dla ciebie, że niektóre osoby nie rozumieją co mówisz,
    i że nie warto wówczas komuś wytykać głupoty. A że takie sytuacje są u
    ciebie rzadkością, to... może jednak sam nie jesteś taki lotny?

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2016-07-05 12:13:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "klaus" napisał w wiadomości grup
    W dniu 04-07-2016 o 20:00, Budzik pisze:

    >Okazało się że to "za chwile" może potrwać trochę dłużej dlatego nie
    >zdziwiłbym się jakby na potrzeby tego okresu podczas jakiegoś nocnego
    >posiedzenia sejmu kontrolerzy poczty dostali uprawnienia prawie że
    >policji.

    Zawsze mozna odwrocic - posiadacz mieszkania ma obowiazek placic za
    telewizor, chyba ze wpusci kontrolerow i pokaze, ze go nie ma ...

    J.

  • 19. Data: 2016-07-05 12:14:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-05 o 12:13, J.F. pisze:
    > Zawsze mozna odwrocic - posiadacz mieszkania ma obowiazek placic za
    > telewizor, chyba ze wpusci kontrolerow i pokaze, ze go nie ma ...

    Toż to jeszcze łatwiejsze do obejścia.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2016-07-05 12:15:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rageofhonor" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    Ciekawe na jakiej podstawie chcą cokolwiek ściągać?
    >Zarówno PP jak TVP to spółki. Spółki mogą żądać opłat tylko i
    >wyłącznie gdy mamy z nimi podpisaną umowę.
    >Chyba nikt z nimi nic nie podpisywał?

    TVP podpisala :-)

    >Inna sprawa to że uruchamiając telewizję naziemną i likwidując
    >tradycyjne nadajniki do odbioru konieczny jest dekoder.
    >Nie wszyscy muszą mieć takie urządzenie. Czyli sami sobie w nogę
    >strzelili.

    Zawsze mozna im podpowiedziec, ze mozna sygnal TVP zakodowac, a kto
    zaplaci abonament dostanie karte do dekodera :-)

    J.