    From: "Cezar" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kontrole softu a SZYFROWANIE ?
    Date: Mon, 22 Jan 2007 00:53:42 +0100

    > No to nieladnie tak naginac prawo pod siebie...

    Ja nie widze problemu. Dla mnie nielegalne "uzyskanie" nastepuje w momencie,
    gdy przestaje tym programem legalnie dysponowac, co nastepuje pierwszego
    dnia po tym jak moje legalne prawo wygaslo.
    Ja zgadzam sie z tym, ze sformulowanie nie jest zbyt jasne, ale praktyka
    dziala tak jak opisalem i tak interpretuje to znamie.

    Dosyc podobnie jest w przypadku przywlaszczenia rzeczy. Mozna np pozyczyc od
    kogos powiedzmy telewizor na tydzien, gdy sie go nie odda po tygodniu to
    pierwszego nastepnego dnia potem sie go przywlaszcza (bo dzien wczesniej
    wygaslo uprawnienie do legalnego dysponowania nim). Jakkolwiek ten przyklad
    nie odpowiada tamtemu w pelni to jednak analogicznie sie postepuje i jak dla
    mnie nie ma w tym nic dziwnego.

    Cezar