  • Data: 2007-01-22 01:16:58
    Temat: Re: Kontrole softu a SZYFROWANIE ?
    Od: "Cezar" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I zgodnie z tym powinno się to odnosić do tego winrar-a czyż nie tak?

    Nie do konca, bo powyzsze odnosi sie do nieoddnego telewizora.

    Jesli chodzi o winrara to facet ktory 41 dnia nadal uzywa tego programu i za
    niego nie zaplacil - choc wiedzial, ze powinien, bo przeciez instalujac go
    zgodzil sie na uwidocznione na ekranie warunki licencji i kliknal "dalej"
    (czyli zakaceptowal) - dziala z zamiarem (swiadomie i w sposob
    zawiniony)jego "uzyskania" i wlasnie go uzyskal (zrobil to tego 41 dnia) bez
    zgody osoby uprawnionej, bo ta sie na taki (darmowy) wariant nie godzila.
    Co wiecej zrobil to w celu osiagniecia korzysci majatkowej, bo uzyskal go za
    darmo, a nie za wymagana kwote do zaplaty, wiec jego korzysc polega na tym,
    ze nic nie wydal.

    Dla mnie nadal jest oczywiste ze to 278/2 kk.

    Cezar