eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKontrola oprogramowania w firmie › Re: Kontrola oprogramowania w firmie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.icp.pl!
    not-for-mail
    From: Wieslaw Lubas <v...@m...put.poznan.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kontrola oprogramowania w firmie
    Date: Fri, 22 Oct 2004 05:51:09 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 24
    Message-ID: <cla040$urp$1@opal.icpnet.pl>
    References: <cl5ai4$70p$1@news.onet.pl> <cl5bdu$m2m$1@news.onet.pl>
    <opsf52sfe1lzc8gk@szefo> <cl5lo5$jdr$3@inews.gazeta.pl>
    <cl6fr0$nki$1@news.onet.pl> <cl6hn6$cgp$3@news2.ipartners.pl>
    <cl8bjr$91f$2@korweta.task.gda.pl> <cl9bda$21tq$1@news2.ipartners.pl>
    <cl9g9r$ac6$1@opal.icpnet.pl> <cl9ms1$288h$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: c55-67.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1098417088 31609 62.21.55.67 (22 Oct 2004 03:51:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@o...icpnet.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 22 Oct 2004 03:51:28 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <cl9ms1$288h$1@news2.ipartners.pl>
    X-Accept-Language: en-us, en
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.8 (Windows/20040913)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:249942
    [ ukryj nagłówki ]

    Andrzej Lawa wrote:

    > Można na to popatrzeć i tak. Z mojego jednak punktu widzenia wygląda to
    > następująco: a po cholerę mam płacić za drukowaną instrukcję, pudełko i
    > wreszcie wsparcie techniczne, skoro go nie potrzebuję?
    >
    > Ja tam komputer z OEMowymi windows (bo do niektórych rzeczy niestety
    > potrzebuję) złożyłem sobie sam, wsparcia nie potrzebuję, a kretyńskie
    > wymagania przywiązania systemu do jakiegoś kawałka sprzętu mam w nosie -
    > naklejkę nakleiłem sobie na obudowę (tyle że na zaślepkę :-D )
    >
    > Sprzęt nawali i co? Nowy system kupować? Niech się mikrosyf buja...

    Ehhh... Rozumiem podejscie, ja tez mam gleboko instrukcje i support,
    zwlaszcza ze czesto mozna odniesc wrazenie ze klienci maja wieksze
    kompetencje od supportow (patrz BlueLine &TP). I tez wole OEM bo...
    tanszy. Tylko ten kto wybiera OEM powinien miec swiadomosc, ze ma
    taniej, bo MS nie liczy sobie za pare rzeczy, i support co najwyzej moze
    uzyskac u dostawcy. Zreszta duze firmy ZTCW daja wsparcie dla produktow
    OEM. A swiadome kupowanie OEMa tanszego, bo pozbawionego supportu i
    manuala i narzekanie na... brak supportu i manuala nie swiadczy dobrze o
    przytomnosci umyslu nabywcy ;-)

    WL

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1