eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKontrola oprogramowania w firmie › Re: Kontrola oprogramowania w firmie
  • Data: 2004-10-25 09:13:01
    Temat: Re: Kontrola oprogramowania w firmie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 22 Oct 2004, jureq wrote:
    [...]
    >+ Jedno drobne wyjaśnienie. Kupując OEM Micro$oftu masz pełne prawo do
    >+ supportu. Ma ci go obowiązek udzielić sprzedawca sprzętu do którego
    >+ kupiłeś ten OEM. To, że sprzedawcy się z tym nie reklamują to inna
    >+ sprawa. Wyobrażam sobie taki support np w wykonaniu Media Marktu....

    No ja patrzę inaczej.
    Jak kupisz OEM "Windows z myszką" to niewątpliwie masz prawo się
    domagać żeby TA myszka (z dołączonymi driverami) działała razem
    zakupionym Windowsem... na JAKIMŚ komputerze ;)
    :)

    No a teraz mamy myk. Tak przy okazji :)
    Klient wraca i mówi że "jemu nie działa". Akurat myszka :>
    Bo "Windowsy się zainstalowały ale kliknąć się nie da".
    Sprzedawca chce wykazać że TE Windows a TĄ myszką działają,
    no bo co się będzie użerał z czyimś pecetem ;)
    Zakładając że twierdzenie dotyczące "nieprzenaszalności OEM"
    jest prawdziwe - pytaniem jest JAK ma to *formalnie* zrobić.
    Oczywiście pomijając oczywiste naruszenie warunku "nieprzenaszalności"
    przez nagranie *jednak* TYCH Winsows ("sztuki czyli egzemplarza")
    na INNYM (swoim) komputerze ?

    pozdrowienia, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1