  • Data: 2004-10-22 07:11:14
    Temat: Re: Kontrola oprogramowania w firmie
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/22/2004 5:51 AM, Wieslaw Lubas wrote:
    [...]
    > Ehhh... Rozumiem podejscie, ja tez mam gleboko instrukcje i support,
    > zwlaszcza ze czesto mozna odniesc wrazenie ze klienci maja wieksze
    > kompetencje od supportow (patrz BlueLine &TP). I tez wole OEM bo...
    > tanszy. Tylko ten kto wybiera OEM powinien miec swiadomosc, ze ma
    > taniej, bo MS nie liczy sobie za pare rzeczy, i support co najwyzej moze
    > uzyskac u dostawcy. Zreszta duze firmy ZTCW daja wsparcie dla produktow
    > OEM. A swiadome kupowanie OEMa tanszego, bo pozbawionego supportu i
    > manuala i narzekanie na... brak supportu i manuala nie swiadczy dobrze o
> [...]

    OEM też bywa rózny - prawdopodobnie też mam OEM, bo nawet płyty nie mam,
    tylko ukrytą partycję z systemem. Ale dostawca sprzetu (IBM) podrasowuje
    system, dołacza wiele własnego oprogramowanie i udziela wsparcia, więc
    fakt, że nie mogę go nawet zainstalowiac na innym komputerze nie boli
    mnie specjalnie.

    Natomiast w mojej opinii cena za system pudełkowy jest wygórowana -
    prawie kilka tysięcy złotych za pełny system + pakiet biurowy w wersji
    pudełkowej to zbyt wiele.

    Pzdr: Catbert