eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKontrola oprogramowania w firmie › Re: Kontrola oprogramowania w firmie
  • Data: 2004-10-22 03:51:09
    Temat: Re: Kontrola oprogramowania w firmie
    Od: Wieslaw Lubas <v...@m...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Andrzej Lawa wrote:

    > Można na to popatrzeć i tak. Z mojego jednak punktu widzenia wygląda to
    > następująco: a po cholerę mam płacić za drukowaną instrukcję, pudełko i
    > wreszcie wsparcie techniczne, skoro go nie potrzebuję?
    >
    > Ja tam komputer z OEMowymi windows (bo do niektórych rzeczy niestety
    > potrzebuję) złożyłem sobie sam, wsparcia nie potrzebuję, a kretyńskie
    > wymagania przywiązania systemu do jakiegoś kawałka sprzętu mam w nosie -
    > naklejkę nakleiłem sobie na obudowę (tyle że na zaślepkę :-D )
    >
    > Sprzęt nawali i co? Nowy system kupować? Niech się mikrosyf buja...

    Ehhh... Rozumiem podejscie, ja tez mam gleboko instrukcje i support,
    zwlaszcza ze czesto mozna odniesc wrazenie ze klienci maja wieksze
    kompetencje od supportow (patrz BlueLine &TP). I tez wole OEM bo...
    tanszy. Tylko ten kto wybiera OEM powinien miec swiadomosc, ze ma
    taniej, bo MS nie liczy sobie za pare rzeczy, i support co najwyzej moze
    uzyskac u dostawcy. Zreszta duze firmy ZTCW daja wsparcie dla produktow
    OEM. A swiadome kupowanie OEMa tanszego, bo pozbawionego supportu i
    manuala i narzekanie na... brak supportu i manuala nie swiadczy dobrze o
    przytomnosci umyslu nabywcy ;-)

    WL

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1