eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKontrola oprogramowania w firmie › Re: Kontrola oprogramowania w firmie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.icp.pl!
    not-for-mail
    From: Wieslaw Lubas <v...@m...put.poznan.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kontrola oprogramowania w firmie
    Date: Fri, 22 Oct 2004 01:21:13 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 27
    Message-ID: <cl9g9r$ac6$1@opal.icpnet.pl>
    References: <cl5ai4$70p$1@news.onet.pl> <cl5bdu$m2m$1@news.onet.pl>
    <opsf52sfe1lzc8gk@szefo> <cl5lo5$jdr$3@inews.gazeta.pl>
    <cl6fr0$nki$1@news.onet.pl> <cl6hn6$cgp$3@news2.ipartners.pl>
    <cl8bjr$91f$2@korweta.task.gda.pl> <cl9bda$21tq$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: c55-67.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1098400891 10630 62.21.55.67 (21 Oct 2004 23:21:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@o...icpnet.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Oct 2004 23:21:31 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <cl9bda$21tq$1@news2.ipartners.pl>
    X-Accept-Language: en-us, en
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.8 (Windows/20040913)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:249929
    [ ukryj nagłówki ]

    Andrzej Lawa wrote:
    > Skoro fundamentaliści prowadzący świętą wojnę z piractwem porównują
    > skopiowanie programu do kradzieży samochodu, to dlaczego by nie
    > wykorzystać samochodowych analogii do paru absurdalnych i IMHO
    > nielegalnych praktyk pewnego znanego producenta oprogramowania?
    >
    > Pomijam już taki detal, że np. programy OEMowe najczęściej są okrojone.
    > Może nie funkcjonalnie, ale co np. ze wsparciem, dokumentacją czy
    > eleganckim pudełkiem? ;)

    Te elementy powinien zapewnic dostawca OEM, no ale komu by sie chcialo.
    Lepiej ludkom sprzedac tanio, a jak zadzwonia po wsparcie to zwalic
    wszystko na MS... Jak kupowalem komputer w USA to i dokumentacja made by
    Compaq byla, i support przez telefon byl. To jest idea OEM - klient
    koncowy caly pakiet uslug serwisowych, i tych sprzetowych i tych
    zwiazanych z softem moze zrealizowac w jednym miejscu.
    Notabene - jak kupisz komiuter np DELL z dyskiem seagate, to NIE uda Ci
    sie odeslac uszkodzonego dysku Seagate (jesli taki byl w srodku) do
    serwisu, bo to sa dyski OEM. Proba uzyskania RMA na stronie www skonczy
    sie niczym. A kupiony dysk jako osobny podzespol - prosze bardzo. Tylko
    cena wyzsza, za serwis Seagate.
    Ale - "super-komp-salon na rogu" z dwoma monitorami na wystawie raczej
    hotline'u nie zrobi, wiec sprzedawanie przez nich OEM jest troche
    naciaganiem klientow, ktorzy sa przeswiadczeni, ze jak oryginal, to z
    supportem.

    WL

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1