  • 1. Data: 2002-09-04 15:13:17
    Temat: Komu przysługuje piwnica?
    Od: "stach" <s...@d...sys.net.pl>

    Witam szanowną grupę!

    Pisze pierwszy raz a w archiwum grupy nie znalazłem nic na ten temat.
    Otóż interesują mnie przepisy na podstawi których określa się, że do
    przydzielanego lokatorowi mieszkania w bloku "przysługuje" również piwnica
    oraz wyjątki jakiemu mieszkaniu piwnica nie przysługuje. Proszę o podpowiedź
    bądź gdzie mogę szukac odpowiedzi na to pytyanie

    pozdrawiam

    stach

  • 2. Data: 2002-09-04 15:43:47
    Temat: Re: Komu przysługuje piwnica?
    Od: "Robert Walczak" <r...@N...gazeta.pl>

    Zobacz przede wszystkim ustawe o wlasnosci lokali - jest tam wyraznie
    napisane, ze piwnica przynalezy do lokalu, nawet jesli nie ma bezposredniego
    dostepu ani stycznosci z samym lokalem.

  • 3. Data: 2002-09-04 15:59:46
    Od: "stach" <s...@d...sys.net.pl>

    Użytkownik "Robert Walczak" <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Zobacz przede wszystkim ustawe o wlasnosci lokali - jest tam wyraznie
    > napisane, ze piwnica przynalezy do lokalu, nawet jesli nie ma
    bezposredniego
    > dostepu ani stycznosci z samym lokalem.

    nie o to mi chodziło - jest to sytuacja nietypowa - chodzi mi o podstawę
    prawną przydzielania do każdego mieszkania piwnicy, oraz ew. rodzaj
    mieszkania, któremu piwnica nie przysługuje.
    Otóż otrzymując przydział mieszkania okazało się, że do tego mieszkania nie
    ma piwnicy.

    pozdr

    stach

  • 4. Data: 2002-09-04 18:35:53
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "stach" <s...@d...sys.net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mieszkania, któremu piwnica nie przysługuje.
    > Otóż otrzymując przydział mieszkania okazało się, że do tego mieszkania

    Kupiles to mieszkanie czy wynajmujesz?

    Karol

  • 5. Data: 2002-09-04 20:04:05
    Od: "stach" <s...@d...sys.net.pl>