  • Data: 2012-11-07 00:18:45
    Temat: Re: Komornik żąda wyjaśnień...
    Od: Poldek <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Moment, moment.
    > A jesteś świadom, że wg przepisów w sprawie sądowej (i nie tylko)
    > istnieją środki odwoławcze?
    > Z tego powodu orzeczona kara (z wyjątkami, kiedy sąd na podstawie
    > przepisu tak zarządzi) nie podlega natychmiastowemu wykonaniu.
    > Ukarany ma czas na złożenie apelacji i ew. innych środków odwoławczych.
    > Jak to się określa - wyrok nie jest prawomocny.
    >
    > To Ty miałeś czas na ruch. Ten czas z mocy przepisów upłynął,
    > ale sprawdź, czy na tym wyroku nie masz daty DO KIEDY ten
    > wyrok nie ma "mocy".
> [...]

    Pewnie to by były jakieś dodatkowe koszty, żeby podawać sposób zapłaty
    na wyroku.

    Wracając do zasadniczego pytania: czy jeśli zapłacę teraz kwotę, której
    żąda komornik i nie podam wszystkich składników mojego majątku z
    numerami ksiąg wieczystych nieruchomości, numerami kont bankowych,
    miejscami postoju pojazdów mechanicznych, nie podam nazwy i adresu
    pracodawcy itd. wszystko, czego żąda komornik w swoim piśmie - czy wtedy
    doliczy mi jeszcze karę 2 tysiące, która może być nakładana wielokrotnie
    + odetki?