  • Data: 2012-11-06 23:21:18
    Temat: Re: Komornik żąda wyjaśnień...
    Od: Poldek <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > no to dostałeś. za opłatą 300 zł :)

    > sąd to nie kodeks cywilny.

    Sprawy cywilne też bywają sądach, nie? Nieważne.

    Przeczytałem o klauzuli wykonalności
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Klauzula_wykonalno%C5%9
    Bci

    ale jest mowa tylko o procedurze cywilnej. Sam nie wiem w jakiej
    procedurze mieści się moja sprawa - chyba jednak nie w karnej - czyn nie
    dostosowania się do znaku "zakaz ruchu" pewnie nie jest zagrożony z
    Kodeksu Karnego.

    Ciekawostką jest to co pisze wikipedia, że w różnych sądach jest różna
    praktyka doręczania zawiadamiania dłużnika o nadaniu klauzuli
    wykonalności - w niektórych sądach dłużnik jest zawiadamiany przez sąd,
    w innych od dopiero przez komornika.