  • Data: 2012-11-06 22:26:04
    Temat: Re: Komornik żąda wyjaśnień...
    Od: <3...@...222604.invalid> (Tom N) szukaj wiadomości tego autora

    witek w
    <news:k7bur2$re3$1@dont-email.me>:

    > (Tom N) wrote:
    > i czekałem spokojnie na pismo z Sądu Grodzkiego z karą.

    Ja tego nie napisałem witku, to jest niemożliwe, to tylko Twoja manipulacja
    cytatami (świadoma lub nie)

    sienie-wydzialow-gordzkich

    > mozliwe
    > to ze on oczekiwal na pismo z sądu grodzkiego nie oznacza ze z
    > grodzkiego dostal.

    ależ napisał wyraźnie, że oczekiwał pisma z SG i pismo przyszło, nie
    napisał, że nie z SG, więc domyślnie z SG -- i to właśnie jest niemożliwe,
    bo SG już nie było w momencie popełnienia domniemanego wykroczenia

    --
    'Tom N'