eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    From: animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Date: Sat, 14 Mar 2015 22:11:37 +0100
    <mdv91v$6fe$1@mx1.internetia.pl>

    W dniu 2015-03-13 18:45, the_foe pisze:
> [...]
    powodu by starać się je zmienić (co nie znaczy że gdyby ktoś je zmienił to by temu
    nie przyklasnęli).

    będę żył z walki o odszkodowania ze skarbu państwa. ;)

    > przecież pisałem, ze przepisy KC, w tym temacie, sa dobre i nie wymagają
    > zmian.

    SKANDAL! Komornik przepracował tylko 3 miesiące w roku, a na koncie ma
    tysiące.

    Krajowa Rada Komornicza zarzuciła komornikowi Jarosławowi Kluczkowskiemu
    z Łodzi brak nadzoru nad pracą swojego asesora, który bezprawnie zajął
    ciągnik rolnikowi spod Mławy i przeprowadził kilka innych skandalicznych
    egzekucji. Tymczasem - jak wynika z danych Sądu Apelacyjnego w Łodzi -
    Kluczkowski w ubiegłym roku przepracował jedynie trzy miesiące! - To
    jawne naruszenie powagi i godności zawodu - mówią jego koledzy po fachu.
    http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/pracuje-tylko-3-mie
    siace-w-roku-a-na-koncie-ma-tysiace_547648.html

    --
    animka