eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 14 Mar 2015 12:04:39 -0700 (PDT)
    <mds51u$ai5$1@srv.chmurka.net> <mds6sm$5tu$1@node1.news.atman.pl>
    <mdukfm$fei$1@node2.news.atman.pl>
    <55030062$0$2206$65785112@news.neostrada.pl>
    <mduvd7$3v0$2@node1.news.atman.pl>
    <55030954$0$19691$65785112@news.neostrada.pl>
    <mdv1mp$6rg$1@node1.news.atman.pl>
    <550317d9$0$2252$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <mdvpc8$li3$1@srv.chmurka.net>
    <d...@g...com>
    <me1r5e$g1b$1@srv.chmurka.net>
    Subject: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    From: Tomasz Myrdin <m...@o...onet.pl>

    W dniu sobota, 14 marca 2015 18:29:49 UTC+1 użytkownik Pawel O'Pajak napisał:
    > Powitanko,

    > Jakiej ignorancji? Ja na prawde sprawdzilem: nikt z moich przyjaciol,
    > zaden z zapytanych znajomych nie akceptuje takiego zachowania komornika
    > i prawa, ktore mu na to pozwala. Stwierdzam taki fakt. Tobie powiedzieli
    > cos innego niz mnie?
    >
    > Pozdroofka,
    > Pawel Chorzempa
    > --
    > "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
    > -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
    > ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
> [...]

    Czy jeżeli zaczniemy rozmawiać o fizyce kwantowej i stwierdzę że jakieś stanowisko
    nie budzi wątpliwości i jest powszechnie akceptowane to będziesz to sprawdzał pytając
    o zdanie przypadkowe osoby spod budki z piwem? Oczywiście, tam będzie budzić
    wątpliwości i nie będzie powszechnie akceptowane! Jednak nikt przy zdrowych zmysłach
    nie będzie o fizykę kwantową pytać osoby wystające pod budką z piwem. (Wiem, nieco
    przejaskrawione, chcę jednak byś zrozumiał.)
    Tak samo tutaj. gdyby każdy miał móc się rzeczowo wypowiadać o prawie to właściwie
    każdy powinien skończyć stosowne studia. Tak się niestety nie da, niektórzy są
    prawnikami, inni fizykami, jeszcze inni lekarzami czy jeszcze czymś innym się
    zajmują. Ludzie są specjalistami (o ile są) w swojej dziedzinie a w innych już nie.
    Czy jeśli poważnie zachorujesz to diagnozę cenionego lekarza (profesor, świetny
    chirurg itd.) będziesz konsultował pod budką z piwem? Albo nawet ze znajomymi którzy
    nie mają stosownego wykształcenia?

    W sądzie prokurator oświadcza:
    - Mam 30 świadków którzy widzieli oskarżonego gdy się włamywał do sklepu.
    Na co oskarżony:
    - Ja mam kilka miliardów którzy mnie wtedy nie widzieli.

    Właśnie taka jest Twoja argumentacja. Przeciwko stanowisku osób które siedzą w
    temacie przedstawiasz stanowisko osób które nie mają o tym zielonego pojęcia.

    Gdy tłumaczy się że w nauce (i praktyce) jakiś pogląd jest powszechnie akceptowany to
    odnosi się to do tych którzy się tym problemem zajmują. Odnoszenie się do tych którzy
    nie mają o tym zielonego pojęcia to konfrontowanie wiedzy i ignorancji c.n.d.