eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
  • Data: 2015-03-14 20:12:40
    Temat: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Od: Tomasz Myrdin <m...@o...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 14 marca 2015 15:22:39 UTC+1 użytkownik Icek napisał:
> [...]
    oparciu o zdrowy rozsądek. Zdrowy rozsądek jest wymagany przy stanowieniu prawa a nie
    przy jego stosowaniu.

    opłaty 100 zł i zabrakło mu czasu na ciągnik.

    terminach. Tak postanowił zrobić, jego sprawa. Moim zdaniem głupio ale takie jego
    prawo i jego wybór.

    > Miał prawo ?? To powtarzam: korzystał z prawa. I ch** go interesuje jak
    > działa system. Ciągnik byłe jego. Dotrzymał terminu więc i mógł liczyć
    > na to, że system zadziała tak aby ten jego ciągnik wrócił na miejsce.
    >

    > Rozumiem, że biedny rolnik jest winny bo:
    >
    > 1. ma ciągnik
    > 2. ma szwagra
    > 3. żyje w Polsce ?
    >
    > Bo to chyba główne jego problemy.
    >

    > Icek

    Nie, główny problemem jest właśnie to, że nie rozumiesz i uparcie nie chcesz
    zrozumieć.

    Napisałem dlaczego należy dać prymat prawu nad sprawiedliwością - brak merytorycznych
    zastrzeżeń.
    Napisałem jakie mamy prawo - merytoryczna dyskusja w toku ale bez Twojego udziału.
    Trudno, nie da się ludzi zmusić do myślenia.