eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
  • Data: 2015-03-14 21:15:56
    Temat: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14-03-15 o 20:52, Marek pisze:
    > samochodu
    > pompować oponę,
    > będzie
    > liczył się z
    >
    > Dlaczego zakładasz, że dłużnikowi nie będzie zależało na odzyskaniu
    > pojazdu, z którego korzysta? Raczej dłużnikowi zawsze będzie zalerzeć
    > aby powiadomić właściciela o zaistniałej sprawie. Nawet jest to w jego
    > interesie.

    Ależ da się spokojnie podać wiele scenariuszy, w których dłużnik będzie
    chciał ukryć przed właścicielem zajęcie. A najlepsze, co mi przychodzi
    do głowy, to przyjechanie do komornika skradzionym pojazdem.

    > Wydaje mi się, że podajesz trochę naciągany przykład, trudno sobie
    > wyobrazić aby dłużnik w takiej sytuacji nie próbował wyraz z
    > właścicielem odzyskać z powrotem pojazdu i po prostu olał sprawę.

    Rozumiem, że choćby wyjazd na wczasy właściciela wykluczasz? Mamy
    wszyscy siedzieć i czekać, czy czasem jakiemuś komornikowi nie wpadnie
    do głowy zająć moją rzecz, bo jak pojadę na wczasy, to nie zdążę złożyć
    skargi.

    > Nie wiem czy pozbycie, nastąpi regres właściciela (leasingodawcy) o ten
    > pojazd, "spłacając" w ten sposób jeden dług wpada się w drugi.

    Jaki regres. Przecież to nie dłużnik ukradł samochód :-)