eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
  • Data: 2015-03-14 15:36:08
    Temat: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Od: Icek <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlatego osobiście jestem za zmianą sposobu rozliczania komorników.
    > Kancelaria (odpowiednia wielkościowo do liczby spraw) powinna być opłacana przez
    państwo (wynagrodzenie pracownika jak asystenta sędziego, aplikant i asesor jak
    referendarz). Komornik powinien dostawać stałe wynagrodzenie (godziwe ale niższe niż
    obecnie mają niektórzy, moim zdaniem takie jak SSR byłoby odpowiednie) i jakiś bonus
    roczny od skuteczności.
    > Nadto opłaty za zbędne czynności (np. po 100 zł za każdą odpowiedź w trybie art.
    763 kpc, czego firmy windykacyjne domagają się średnio raz w miesiącu).

    i wtedy komornik siedzi na dupie i nic nie robi

    Icek