  • Data: 2002-08-06 08:04:12
    Temat: Re: Komornik mnie sciga... :(
    Od: "Ewa Nilsson" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Krajewski <t...@n...lubi.spamu.pl> napisał(a):

    > Co najwyżej hamują twoje zdolności do logicznego myślenia. I bardzo
    > źle.

    Hi hi hi hi, to znaczy, że jeśli ja popracuję nad logiką to niedouczone
    głupki w kilkunastoletnich trupach nauczą się jeździć, znikną dziury na
    jezdniach a ich samochody cudem odmłodnieją? Co jeszcze, może zniknie dziura
    ozonowa?

    > Hmmm? Czyli jednak? Ale ile? I kto to ma w końcu ustalić? Więc?

    Chociażby ty. Jeśli zostaniesz wybrany w legalnych wyborach i przekonasz do
    swojego pomysłu wystarczającą ilość posłów to będziesz mógł zmienić prawo.

    > Problem w tym, że kraje, jak barany jeden za drugim, taki obowiązek
    > wprowadzają, a żaden nie zdecydował się jeszcze na jego zniesienie
    > (spokojnie, kwestia czasu). Ciekawym natomiast jest to, że w tych
    > samych krajach, po wprowadzeniu nakazu jazdy w zapiętych pasach,
    > liczba wypadków radykalnie wzrosła. Ale przecież można to było
    > przewidzieć.

    Jasne, a w związku z remontem drogi w Trąbkach Wielkich wzrosła zapadalność
    na różyczkę w Górnej Wolcie. Nie przyszło ci do głowy, że na wzrost liczby
    wypadków ma wpływ chociażby wzrost liczby samochodów?

    > Doczekałaś się? :)

    > Nie zadurzaj się zbytnio w tym LSD. Podobnież Miller jest bardzo
    > przystojny; ja tam nie wiem, ale inni twierdzą, że LSD szkodzi
    > zdrowiu.

    Od SLD do LSD droga daleka, ale ty ją skróciłeś ekstraordynaryjnie prędko.
    Nie było przypadkiem po drodze jakiegoś LOL?

    no i znieśmy wysokie akcyzy na sprzedaż samochodów, które
    > zarżnęły przemysł samochodowy prawie całkowicie; znieśmy cła na
    > sprowadzane samochody, które sprawiają, że zamiast bezpiecznymi
    > samochodami, Polacy jeżdżą składanymi do kupy powypadkowymi starymi -
    > i często tym samym niebezpiecznymi.

    Tradycyjnie zgadzam się z jedną twoją myślą. Tym razem padło na cła i akcyzę &#8211;
    jestem za (ich zniesieniem)

    A nie sądzisz, że "poczucie odpowiedzialności kierowcy" (cytuję: "Mój pomysł,
    to oddać odpowiedzialność w ręce kierowców.") powinno mu zakazać jazdy,
    cytuję "składanymi do kupy powypadkowymi starymi - i często tym samym
    niebezpiecznymi" samochodami? Chyba, że posługujesz się poczuciem
    odpowiedzialności tylko tam gdzie ci wygodnie?

    Pozdrawiam, Ewa.