  • Data: 2002-08-05 21:26:09
    Temat: Re: Komornik mnie sciga... :(
    Od: Krzysztof Krajewski <t...@n...lubi.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 5 Aug 2002 20:10:27 +0000 (UTC), "Ewa Nilsson"
    <j...@N...poczta.gazeta.pl> napisał(a):

    >Ograniczenia prędkości, radary, mandaty itp. w jakimś stopniu, niestety
    >niewystarczającym, hamują zapędy rodzimych rajdowców. I bardzo dobrze.

    Co najwyżej hamują twoje zdolności do logicznego myślenia. I bardzo
    źle.

    >Wiesz, tu nawet się z tobą zgodzę. Na drogach szybkiego ruchu i autostradach
    >faktycznie można jeździć szybciej niż to wynika z przepisów. Może należałoby
    >zmienić przepisy?

    Hmmm? Czyli jednak? Ale ile? I kto to ma w końcu ustalić? Więc?

    >Najmniej "przypadków niepożądanych" jest w krajach bogatych, w których jeździ
    >się dobrymi samochodami po dobrych drogach. Czekam na przykład kraju, w
    >którym zmalała ilość wypadków śmiertelnych w wyniku zniesienia obowiązku
    >zapinania pasów. Coś mi się wydaje, że się jednak nie doczekam....

    Problem w tym, że kraje, jak barany jeden za drugim, taki obowiązek
    wprowadzają, a żaden nie zdecydował się jeszcze na jego zniesienie
    (spokojnie, kwestia czasu). Ciekawym natomiast jest to, że w tych
    samych krajach, po wprowadzeniu nakazu jazdy w zapiętych pasach,
    liczba wypadków radykalnie wzrosła. Ale przecież można to było
    przewidzieć.

    Doczekałaś się? :)

    >No, jeśli twój pomysł na poprawę tej tragicznej sytuacji to zniesienie
    >obowiązku zapinania pasów, zniesienie ograniczeń prędkości i może jeszcze
    >likwidacja obowiązkowych świadczeń zdrowotnych to chyba zaczynam lubić SLD

    Nie zadurzaj się zbytnio w tym LSD. Podobnież Miller jest bardzo
    przystojny; ja tam nie wiem, ale inni twierdzą, że LSD szkodzi
    zdrowiu.

    Mój pomysł, to oddać odpowiedzialność w ręce kierowców. Obowiązkowe
    ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej czynią coś wręcz
    przeciwnego, i stąd mamy owe aż 7 tys. trupów na polskich drogach co
    roku.

    A co do dobrych dróg i dobrych samochodów: niech budową autostrad
    zajmą się w końcu prywatne firmy a nie agencje państwowe, które
    przejadły tysiące kilometrów autostrad a wypluły zaledwie ze dwie
    setki; no i znieśmy wysokie akcyzy na sprzedaż samochodów, które
    zarżnęły przemysł samochodowy prawie całkowicie; znieśmy cła na
    sprowadzane samochody, które sprawiają, że zamiast bezpiecznymi
    samochodami, Polacy jeżdżą składanymi do kupy powypadkowymi starymi -
    i często tym samym niebezpiecznymi.

    >A niech zarabiają! Używałabym tych akcesoriów i bez nakazów, po prostu ze
    >zdrowego rozsądku (który ty nazywasz głupotą). Zdrowie moje i mojego dziecka
    >nie ma ceny.

    Zdrowy rozsądek jak widać również nie ma ceny.

    >Zauważ, że bardzo się staram nie używać słów typu nieuctwo czy niedojrzałość,
    >bo zdaje mi się, ze jesteś coś bardzo na ich punkcie wrażliwy.
    >Ciekawe, dlaczego :)))

    Chybiona aluzja.

    Pozdrawiam
    TeDe

    --
    Pozdrawiają: tede, małpa, techsmar, kropka, tychy, kropka, pl

    http://www.e-upr.org