  • 1. Data: 2004-09-07 13:00:50
    Temat: Komornik i zawiadomienie o wszczęciu egzekucji.
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    Przeglądałem archiwum, jednak nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi, i
    pozwolilem sobie zapytac.
    Sprawa wygląda następująco:
    Znajoma ma dług, którego nie była w stanie spłacić, dostała z Sądu nakaz
    zapłaty w postępowaniu upominawczym jakies pół roku temu. I teraz przyszło
    jej od komornika wezwanie do zapłaty należności/zawiadomienie o wszczęciu
    egzekucji. W chwili obecnej moze juz uregulowac ta naleznosc.
    I teraz pytania:
    1) Czy jesli znajoma zaplaci wszystko bezposrednio wierzyciela to nie bedzie
    musiala placic oplaty egzekucyjnej komornikowi ?
    2) Czy komornik po takiej splacie bezposrednio wierzycielowi i tak bedzie
    sie domagal zaplaty dla siebie ?
    3) Czy wierzyciel po splacie moze wycofac wniosek egzekucyjny od komornika ?
    I bedzie po sprawie ?

    Z góry dziekuję za sugestie, może ktoś miał taki przypadek i wie jak
    najlepiej to rozegrać, żeby nie placic komornikowi.

    --
    pozdrawiam
    pawelWN

  • 2. Data: 2004-09-07 13:22:02
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "pawelWN" <p...@p...onet.pl> naskrobał/a w

    > 1) Czy jesli znajoma zaplaci wszystko bezposrednio wierzyciela to
    > nie bedzie musiala placic oplaty egzekucyjnej komornikowi ?

    Jeśli komornik będzie wielkoduszny, to tak.

    > 2) Czy komornik po takiej splacie bezposrednio wierzycielowi i tak
    > bedzie sie domagal zaplaty dla siebie ?

    Jeśli ma trochę instyktu samozachowawczego, to tak.

    > 3) Czy wierzyciel po splacie moze wycofac wniosek egzekucyjny od
    > komornika ? I bedzie po sprawie ?

    Wierzyciel w każdej chwili może umorzyć egzekucję.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    No HTMLs tags were harmed during production of this message.

  • 3. Data: 2004-09-07 14:03:47
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 7 Sep 2004 15:00:50 +0200, pawelWN naskrobał(a):

> [...]
    > 1) Czy jesli znajoma zaplaci wszystko bezposrednio wierzyciela to nie bedzie
    > musiala placic oplaty egzekucyjnej komornikowi ?

    nie

    > 2) Czy komornik po takiej splacie bezposrednio wierzycielowi i tak bedzie
    > sie domagal zaplaty dla siebie ?

    jeżeli zostanie poinformowany przez wierzyciela to nie.

    > 3) Czy wierzyciel po splacie moze wycofac wniosek egzekucyjny od komornika ?
    > I bedzie po sprawie ?

    oczywiście.

    > Z góry dziekuję za sugestie, może ktoś miał taki przypadek i wie jak
    > najlepiej to rozegrać, żeby nie placic komornikowi.

    jeżeli jeszcze nie minęło 7 dni od wszczęcia egzekucji to szybki telefon do
    wierzyciela i spłata długu za potwierdzeniem z datą wsteczną np. 3 miechy
    temu. Następnie wizyta u komornika z dowodem wpłaty i tym samym ucieczka
    przed kosztami. W końcu wierzyciel mógł zapomnieć że mu zapłaciłeś :)

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-09-07 14:14:07
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Sebol" <"lobo_(usun_to) napisał(a) w wiadomości

> [...]
    > temu. Następnie wizyta u komornika z dowodem wpłaty i tym samym ucieczka
    > przed kosztami. W końcu wierzyciel mógł zapomnieć że mu zapłaciłeś :)

    I wtedy koszty zapałci wierzyciel. Ciekawe czy się ucieszy z tego że potwierdził
    z datą wsteczną.

    --
    JOHNSON :)

  • 5. Data: 2004-09-07 14:24:54
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 7 Sep 2004 16:14:07 +0200, Johnson naskrobał(a):

  • 6. Data: 2004-09-07 14:41:01
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> naskrobał/a w

    > a gdzie tak pisze? :>

    W KPC.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    I didn't fight my way to the top of the food chain to be a vegetarian.

  • 7. Data: 2004-09-07 14:44:52
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Johnson" <j...@a...pl.nospam> naskrobał/a w

    > I wtedy koszty zapałci wierzyciel. Ciekawe czy się ucieszy z tego że
    > potwierdził z datą wsteczną.

    Będzie jeszcze szczęsliwszy jak komornik sie wkurzy i
    sprawa znajdzie się w prokuraturze.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Koniu polski bierz przykład z konia radzieckiego

  • 8. Data: 2004-09-07 15:37:54
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 07 Sep 2004 16:41:01 +0200, Goomich naskrobał(a):

    > W KPC.

    taa? to pokaż no mi palcem.

  • 9. Data: 2004-09-07 16:51:04
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 07 Sep 2004 16:44:52 +0200, Goomich naskrobał(a):

    > Będzie jeszcze szczęsliwszy jak komornik sie wkurzy i
    > sprawa znajdzie się w prokuraturze.

    z powodu? :)

  • 10. Data: 2004-09-07 16:52:30
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>