  • 61. Data: 2004-03-05 00:44:28
    Temat: Re: Komornik i MPK
    Od: "Marcin" <barman@barmanproductions_STOPPER.pl>

    Użytkownik "Marcin" <R...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:c280gb$mri$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A na jakiej podstawie on moze zabrac telewizor?? Bo jak sie go zapytalem
    > wlasnie o to, to powiedzial cos o jakims rachunku (mowil szybko i nie
    > zrozumialem) Pozdrawiam

    Podczas ostatniej wizyty u mnie poborca skarbowy powiedzial, ze moze zajac
    kazdy przedmiot znajdujacy sie w mieszkaniu w ktorym jestem zameldowany badz
    przebywam na stale, a potem wlasciciel ruchomosci w czasie postepowania
    ezgekucyjnego musi udowodnic, ze przedmiot nalezy do niego, a nie do mnie. I
    wlasnie w tym kontekscie wspomnial o np. rachunku albo umowie darowizny jako
    dokumencie potwierdzajacym prawo wlasnosci rychomosci. Jak sam przyznal, to
    absurd w przypadku np. telewizoraz zakupionego 8 lat temu, bo kto
    przechowuje rachunki przez tyle czasu, ale takie maja odgorne wytyczne.

    Wiec w tej chwili zapytuje o dwie sprawy:
    1. Czy poborca skarbowy mowil prawde, ze moze zajac dowolna rychomosc, ze
    udowodnic prawo wlasnosci musi wlasciciel ruchomosci, ze nie wytarczy ustne
    oswiadczenie wlasciciela lokalu lub dluznika zlozone w czasie wizyty
    poborcy/komornika? Oczywiscie uprzejmie prosze o podstawe prawna.
    2. Niejako przy okazji: Czy kazda umowe darowizny bez wzgledu na wartosc
    nalezy zglosic do Urzedu Skarbowego? Rowniez bede wdzieczny za postawe
    prawna.

    --
    Pzdr.
    Marcin

  • 62. Data: 2004-03-05 00:44:28
    Od: "Marcin" <barman@barmanproductions_STOPPER.pl>

  • 63. Data: 2004-03-05 06:58:47
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "bubu" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie odbierać żadnej korespondencji poleconej do siostry .

    Dlaczego? O czym swiadczyc ma odebranie takiej
    korespondencji? Czy siostra nie mogla upowaznic
    kogos do odobioru korespondencji? Tylko do
    odobioru korespondencji.

    WOJSAL

  • 64. Data: 2004-03-05 06:58:47
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

  • 65. Data: 2004-03-05 08:35:16
    Od: "Funia" <e...@k...pl>

    > Nakaz zapłaty jest wydawany zaocznie (przynajmniej w takich sprawach)
    >
    > pdr
    > Olo

    uuuu
    Coś mi się chyba wydaje, ze nie do końca.
    Nakaz zapłaty z wyrokiem zaocznym nie ma nic wspólnego.
    "Zaoczność" oznacza całkiem co innego.

    Funia

  • 66. Data: 2004-03-05 08:35:16
    Od: "Funia" <e...@k...pl>

  • 67. Data: 2004-03-05 09:18:16
    Od: poreba <d...@p...com>

    poreba <d...@p...com> niebacznie popelnil

    > Nieskarzone ptakami zółto-egzotycznymi ekosystemy
    Gwoli wyjaśnienia dla tych, gdzie supersedes nie dotarł:
    uznajmy litościwie, iż "nieskarzone" to od kary,
    albo skarZenia, dobrze?

    --
    pozdro
    poreba, zalecenia: głowa popiołem, mniej news

  • 68. Data: 2004-03-05 09:18:16
    Od: poreba <d...@p...com>

  • 69. Data: 2004-03-05 09:18:18
    Od: poreba <d...@p...com>

    "nome" <n...@p...wp.pl> niebacznie popelnil

    > sam sie paluj glupcze lesny. bez plonka bo jestes smieszny *lol*
    O! wypraszam sobie!
    Możecie się zasypywać uprzejmościami z wykorzystaniem przymiotników
    "uliczny" lub "przegubowy".
    Nieskażone ptakami żółto-egzotycznymi ekosystemy zostawcie skraja
    swej "dyskusji"

  • 70. Data: 2004-03-05 09:18:18
    Od: poreba <d...@p...com>