  • Data: 2013-07-02 18:24:20
    Temat: Re: Kombinacje Polkomtelu
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-02 18:06, witek pisze:
    > Ale nie chodze i nie miaucze ze operator jest be, zamiast napisac, ze to
    > ja jestem idiota.

    Mylisz pojęcia. :-) Taki abonent (wg Ciebie idiota) jest normalny a nie
    normalni są operatorzy którzy przez partactwo albo z premedytacją
    usiłują wyłudzać kasę. Nie ja to wymyśliłem tylko unijne-polskie
    prokonsumenckie prawo. Nic na to nie poradzisz (chyba że podziękujesz
    UE) Problem jest tylko w tym że to prawo jest wybiórczo stosowane, nie
    utrwaliło się wśród gawiedzi, a tacy nieuświadomieni jak Ty plują
    wyzwiskami naokoło od idiotów.