  • Data: 2013-07-02 23:08:56
    Temat: Re: Kombinacje Polkomtelu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    ikarek wrote:

    > Dziwi mnie Twoje podejście. Czy jeśli aparat powoduje naliczanie
    > opłat za rozłączoną rozmowę telefoniczną, to jest on wg Ciebie
    > wadliwy, czy nie jest?

    aparat nie nalicza niczego.
    po za tym jeszcze niczego po za gdybaniem sfrustrowanego uzytkownika nie
    ustalilismy.

    > Czy telekom odpowiada przed klientami, za wadliwe działanie
    > aparatów, które im dostarcza, jako część umowy o abonament?

    w zakresie rekojmi, itp itd, tak
    po drugie nie ustalono, ze wadliwy, bo nikt go nie oddal do reklamacji.

    > Czy jeśli napiszą w instrukcji, że naciśnięcie zielonego przycisku między
    > godziną 14 a 18 spowoduje wykupienie usługi X za 1000 zł, to będzie
    > jeszcze ok czy już nieok (tak wiem, właśnie podpowiedziałem komuś
    > świetny sposób na zarobek)?

    nie wiem jak aparat mialby ci swiadczyc jakas usluge
    ale jesli takie cos bedzie zawarte w umowie z polkomtelem to tak.