  • Data: 2013-07-03 20:13:54
    Temat: Re: Kombinacje Polkomtelu
    Od: "Pawel U." <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup

    Pawel U. wrote:

    [...]
    > [...] ciach
    >
    > Uwaga, uwaga! W T-Mobile są lepsi spece! Galxy Mini 2 przygotowany przez
    > operatora dla abonenta nie rozłącza zainicjowanej przez niego rozmowy
    > nawet po rozłączeniu się przez odbierającego! Musimy naciskać czerwoną
    > słuchawkę. Przetestowane! W słuchawce głucha cisza, licznik bije, a na
    > bilingu godziny. U poszkodowanych znajomych najdłuższa "rozmowa" miała
    > ponad 6,5 godziny. Reklamują, telefon leży w pudełeczku i powrócili do
    > starych prostych słuchawek.
    >
    > Paweł

    to zaraz bo narazie to napisales sprzecznosc

    - albo w t-mobile nie rozlacza i rodzaj posiadanego telefonu nie ma tu
    znaczenia wiec powrocenie to starch prostych sluchawek nie powinno
    niczego zmienic

    - albo cos jest nie tak z jednym z telefonow, i t-mobile naleza sie
    przeprosiny.

    to ktora wersja obowiazuje?

    Wersji już nie sprawdzę, bo za daleko mieszkają. Źle się wyraziłem, że
    Galaxy nie rozłącza, bo to operator powinien rozłączyć a t-mobile nie
    rozłącza. Opisałem zaobserwowane zjawisko z konkretnym telefonem. A że
    ludzie pamiętają telefonię stacjonarną, od lat przyzwyczajeni do klawiatury
    używają ją jak jest, a jak nie ma to... pewnie nie zawsze pukają w obrazki.
    Przy okazji przeprosiny dla t-mobile za co? Przecież to oni wyposażyli
    abonenta w aparat.
    Na razie będzie reklamacja.

    Paweł